Beantwoord

Berichten opslaan voor bewaring

  • 14 April 2020
  • 5 reacties
  • 800 Bekeken

Geachte , 

 

Ik heb een e.mail adres via proximus nl. fc091147@skynet.be of  mijnnaam@skynet.be.

Kan ik mijn ontvangen,verzonden,concepten berichten opslaan op een externe harde schijf . Momenteel zijn mijn berichten opgeslagen onder “ mijn mappen “ , maar kan ik dat allemaal te samen opslaan op een externe harde schijf .

icon

Beste antwoord door Martin 14 April 2020, 17:50

Bekijk origineel

5 reacties

De mappen die je gekopieerd hebt naar mijn mappen kun je ook opslaan op je harde schijf.

Reputatie 6
Badge +2

Ik weet niet of je ook de adressen, agenda ….. wil backuppen. 

De methode is een beetje verschillend naargelang Operating system; gebruikt mail programma, ….

Ik ken ook veel mensen die wel een backup maken en achteraf niet weten hoe ze dat moeten terug zetten. 

Ook altijd de moeite waard om ze op twee plaatsen te backuppen, Proximus biedt ook ruimte in de cloud. 

En ook eens zoeken met google meer bepaald voor het mailprogramma dat je hiervoor gebruikt.

De mappen die je gekopieerd hebt naar mijn mappen kun je ook opslaan op je harde schijf.


Geachte ,

 

Kan U mij uitleggen hoe ik dat moet doen voor mijn berichten op te slaan op een externe harde schijf .

Mvg

Noriem 
 

je kan dit in je Windows Explorer doen door de mappen te selecteren in “mijn mappen “ die je één voor één selecteert door met de linker muis te klikken op die mappen terwijl je de CTRL toets ingedrukt houdt en dan met de muis op de geselecteerde links klikken en slepen naar je externe harde schijf die je in je Windows Explorer ook zit staan . je kan ook rechtsklikken op de geselecteerde mappen en kiezen voor kopiëren en dan kiezen voor plakken als je rechts klikt op je externe schijf. 

Reageer