Beantwoord

Belgeschiedenis HUIDIGE maand opvragen


Ik heb mijn belgeschiedenis nodig om mij te kunnen verdedigen in een juridische kwestie in kortgeding.

Zowel mijn mobiel als mijn vast telefoonnr, van de HUIDIGE, LOPENDE maand.

Het is erg eenvoudig om die van de vorige maand op te vragen op het ogenblik dat er een factuur is.

Je vraagt gewoon naar details van de meest recente factuur en dan krijg je alle data van de VOORBIJE maand, (in casu MEI)in *.CSV formaat.

Ik ben daar dus niks mee want ik heb mijn belgeschiedenis nodig vanaf 1 juni t/m 20 juni 2020. Dat  is namelijk de periode waarin ik enkele telefoons héb gedaan, waarvan ik voor dat kortgeding MOET weten én bewijzen op welke datum én uur ik die bewuste telefoons naar een viertal nummers heb gedaan.  Helemaal niks illegaals, open en bloot, en privacygebonden zijn ze evenmin.

Kan ik daarvoor proximus bellen of ze mij mogelijks die data, in csv of xls formaat maakt niks uit, kunnen doormailen. 

icon

Beste antwoord door HeidiE 29 June 2020, 11:27

Bekijk origineel

48 reacties

Ter info: Iemand van Proximus komt hier pas maandag terug langs op het Forum om je hierbij verder te helpen.

Je zou mss al eens kunnen bellen vandaag naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800  of anders gewoon wachten tot maandag.

Reputatie 6
Badge +3

Voor de vaste lijn kan je dit opvragen in myproximus.be 

Let wel niet in de app maar op de website. 

 

Voor gsmnummer lukt het bij mij niet, daar wordt enkel het totale bedrag getoond.

 

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook op jouw GSM een export maken van alle inkomende en uitgaande oproepen. Voor Android: 

IOS :

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook op jouw GSM een export maken van alle inkomende en uitgaande oproepen. Door in google in te typen how to export call history android en how to export call history ios. Dan heb je ook bewijsmateriaal.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rudy F , ik kan je een ‘factuur op aanvraag’ opmaken als je dat goed vindt? Dan wijkt deze enkel een beetje af van de gewoonlijke periode. Groetjes, Heidi

Dag @Rudy F , ik kan je een ‘factuur op aanvraag’ opmaken als je dat goed vindt? Dan wijkt deze enkel een beetje af van de gewoonlijke periode. Groetjes, Heidi

Uiteraard zou ik dat goed vinden. Heel goed zelfs als de periode 1-15 juni er bij zou zitten.

Gisterenochtend werd ik gebeld. En die zei dat het voor een gewone burger onmogelijk is. Die moet gewoon wachten op de volgende factuur in juli

Als het via een gerechtelijk bevel, dan kan het wel. Ik moet in kortgeding dus vragen aan een rechter om mijn data op te vragen? En dan? Eerst snuffelen natuurlijk door politie.

Wat een democratie. 

Wij krijgen het niet maar politie en rechter gewoon wel. 

Fraai hoor, de Belgische en Europese politiestaat! 

Reputatie 7
Badge +4

@Rudy F Ik zie dat uw factuur rond de 2de van iedere maand opgemaakt wordt.
Dus dit zou in de loop van deze week in orde moeten zijn.
Ook kan je dan de factuur via My Proximus raadplegen.
Mvg, Koen

Vroeger on je je lopend verbruik raadplegen sinds april lukt dit niet meer. Vraag mij af wanneer dit terug in orde komt

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 

zie je je producten in myproximus ?

als ik voor mezelf kijk onder de tab “mijn verbruik” zie ik mijn pack met alle nummers en voor de periode “Geldig van 01/07/2020 tot 31/07/2020” kan ik alles vrij gedetailleerd nakijken.

we zijn nog maar het begin van de maand, dus veel is er nog niet te zien… 

tot hoe ver kan jij gaan in myproximus ?

groeten,

tina 

Sorry maar bij mij gaan al 3maand de pijltjes niet open 

 

Reputatie 6
Badge +3

Welke browser?

Mobiele website? 

Web versie en mobiele versie werkt ook al maanden niet

firefox edge ook niet

 

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 

en via chrome ? kan je dat eens proberen ? 

ik informeer ondertussen bij MyProximus..

groeten,

Tina

probeer ook eens om met een bepaalde browser in privé te surfen als het dan lukt

In Private browser venster openen:
  CTRL+Shift+N Of ook CTRL+Shift+P 
afhankelijk welke browse je gebruikt

Reputatie 6
Badge +3

Welke beveiligingssoftware en webbrowser add-on’s heb je geïnstalleerd?  Hier kan je zien hoe dat je de geïnstalleerd add-ons kan weergeven in firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/add-ons-vinden-installeren-functies-fx-toevoegen#w_uw-geagnstalleerde-add-ons-weergeven-en-beheren Post dan een schermafbeelding zodat iemand anders of ik kan kijken of er geen add-on roet in het eten strooit.

als het met geen enkele browse werkt (ook niet via smartphone )zou je het al eerder richting → Prox moeten denken!

Reputatie 6
Badge +3

Je hebt inderdaad gelijk Martin maar in een mobiele browser kan je ook add-ons installeren dat is het geval voor Mozilla Firefox. Dus nog een piste maar het kan inderdaad ook bij Proximus liggen. 

Dat vermoed ik inderdaad ook.

Reputatie 7
Badge +3

Heb even getest voor mezelf. In MyProximus, webversie, via Edge, kan ik het lopend verbruik van mijn gsm in detail raadplegen. Mijn vaste lijn heb ik dez maand nog niet gebruikt. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

Tenzij vergissing mijnentwege was het vroeger mogelijk om in MyProximus het lopende verbruik te zien tot op niveau van het individueel gebelde nummer, elke aparte datasessie; enz.

Dit is althans ook bij mij zeker reeds enige tijd meer mogelijk (de pijltjes v en omgekeerde v werken wel nog maar gaan bv. niet verder dan incl. mobiel nat & in EU)

Reputatie 7
Badge +3

Als je een abonnement hebt om onbeperkt te bellen of te sms’en, worden het aantal belminuten en sms’en niet bijgehouden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_details/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/je-verbruik-raadplegen.html

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

inderdaad maar het punt is dat de info m.b.t. wanneer, naar wie en voor hoelang niet meer terug te vinden is (wel  er is in het totaal voor x minuten gebeld en y datavolume verbruikt)

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Heb even verder geklikt en gekeken en inderdaad bij het openvouwen van de pijltjes geen details te zien, zowel bij mij als bij mijn mama. Heb even een process specialist van MyProximus aangesproken. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD thanks

Reageer