Vraag

beheerder rechten

  • 21 November 2019
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Beste,

 

net de app geïnstalleerd om mijn mobiele telefoon, om aan te melden heb ik mij opnieuw ingeschreven met de aanvraag van een nieuw wachtwoord omdat het zodanig lang geleden was dat ik mijn login vergeten ben.

 

nu heeft het nieuwe login het oude overschreven en kan ik mijn facturen niet meer bekijken. De aanvraag van beheerder geeft me de melding dat je dit kan instellen door het klantnummer in te geven die op de factuur vermeld staat. Door het nieuwe account kan ik geen factuur meer bekijken en ik ontvang geen facturen per mail (krijg dit enkel een melding via sms).

 

hoe geraak ik aan mijn eigen klantnummer om mezelf beheerder te maken?

 

alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@hans.p alle nodige gegevens heb ik je doorgestuurd via een privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer