Vraag

Beheerder maar dan ook weer niet.

  • 23 August 2022
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Beste,

 

Graag had ik een bug in MyProximus nog eens aangekaart (reeds melding via Shaker een op 2 augustus maar geen antwoord). Op mijn professionele MyProximus account kan ik zowel mijn diensten als mijn facturen niet zien. Geeft foutmelding bij diensten, en gewoon een 404 bij facturen. Ook via de app foutmelding “U bent ingelogd met een professionele account van uw werkgever. Daarom kunt u dit onderdeel niet beheren.” 

 

Ik ben nochtans beheerder en enige gebruiker. Ik had graag toegang tot mijn diensten en vooral de facturen.

 

Door dit probleem kan ik ook de PublicWifi niet instellen.

 

Kan hiervoor een oplossing gevonden worden? Ik heb al telefonisch contact gezocht met de hulplijnen (doorgestuurd naar de IT dienst zogezegd maar geen spoor van te vinden op de MyProximus opvolging) en via Twitter (werd aangeraden de Shaker te gebruiken).

 

Mvg,

 

Frederik Lecot


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@flecot Er is hiervoor ondertussen een dossier 51192832 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor een oplossing.Zij gaan het onderzoeken en ook nemen zij terug contact met u op.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer