Beantwoord

Beheerder


Dag,

Als ik mijn factuur wil bekijken online dan krijg ik de melding dat ik beheerder moet worden en dat ik daarvoor mijn klantennummer moet invullen. Ik druk dan op de knop beheerder maar krijg dan deze tekst (zie foto hieronder).
Als ik via de app MyProximus ga dan kan ik daar wel zien dat ik beheerder ben en daar kan ik mijn factuur wel op zien.
Hoe zorg ik ervoor dat ik ze ook online kan bekijken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 June 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

En zijn het de zelfde logins e-mail adres en wachtwoord voor beiden dat je gebruikt, anders eens proberen met een ander browser mss.
Morgen als de Proximus medewerkers hier terug langskomen kunnen ze even natrekken of alle instellingen in je profiel correct staan.
Ja het zijn de zelfde logins. Ik heb het net geprobeerd op een andere browser en dat lukt ook niet.
Hey John
Dus online krijg je geen facturen te zien en via App wel.
dat is wel bizar...
Als ik jouw profiel nakijk, dan heb je niet het beheerders profiel.
Dus dat zou dan effectief moeten aangepast worden.
Ik kan dat voor jou doen, maar mag ik vragen dat je je klantennummer eens ingeeft op jouw profiel?
Dit ter controle omdat ik zeker moet zijn dat je de correcte gegevens hebt en dat ik je wel toegang mag geven.
Hey
Ja inderdaad echt raar.
Ik heb dit net gecontroleerd en zie foto in bijlage. Zoals je daarop ziet is mijn klantennummer wel ingevuld hierop en staat er ook dat ik wel beheerder ben.
Hey John
Zou je nog eens kunnen proberen vandaag?
We hebben net gebruikersprofielen toegevoegd op jouw MyProximus account.
Als het niet direct ok is, straks nog eens proberen. (tijd dat het systeem de veranderingen verwerkt)
Laat me weten als het lukt of niet.
Hey
Het is gelukt! Ik kan nu alles bekijken op de website.
Wel heb ik nog een vraagje, zou het mogelijk zijn dat ik Proximus Pickx app kan gebruiken? Als ik de app open dan komt erop dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx-account en dat ik de login moet gebruiken van de beheerder maar dat deed ik al.
En dat lukt nu nog altijd niet?
Ook niet na mijn aanpassingen?
Nee dit lukt nog steeds niet. Als ik me inlog komt dit erop (bijlage).
John
Er was een kleine foutmelding bij ons in het systeem, maar dit is nu opgelost.
Kan je nog een keer proberen? Nu het zou moeten werken.

Wel eerst uitloggen en opnieuw inloggen. 🙂
Dank je wel! Nu lukt het!
graag gedaan!!
Prettig weekend. 🙂