Beantwoord

App myproximus voor hele gezin


Badge +4

Hallo,

Wij hebben nu alle 4 een Mobile flex abo en de app myproximus heb ik op mijn Gsm gezet (ingelogd met mijn proximus account) maar mijn vraag is als mijn vrouw en kinderen de app installeren, met wat moeten zij dan inloggen ??

grt

icon

Beste antwoord door Artie 24 July 2020, 22:48

Bekijk origineel

26 reacties

zie myproximus beheerder of gebruiker → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

→ gebruikers inschrijven →  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Badge +4

Als ik ingelogd ben in de app zie ik dat ik beheerder ben, maar hoe ik de gebruikers aanmaak begrijp ik niet … op de website myproximus zie ik nog niet veel staan als ik daar inlog, enkel 4 keer mobile flex

Ps: Vandaag de thuis installatie gehad met Tv , internet  en vaste foon :thumbsup_tone2:

Als beheerder krijg  je alle vier de abo’s te zien. Als gebruiker slechts je eigen abo. Er kan volgens mij ook maar één beheerder zijn. De gebruikers moeten  waarschijnlijk zelf  de My proximus app installeren en  zich registreren. Dan pas krijgen zij hun profiel te zien. Jijzelf ziet alle abo’s(tv, internet,mobiel)/verbruik/ instellingen.. in  jouw app. De gebruikers  zien  enkel hun eigen abo/verbruik… in hun app.

Je kan het even uitproberen  of nog even wachten tot al je producten online staan in de app.

 

Reputatie 6
Badge +3

Zij gaan inderdaad eerst een My Proximus profiel moeten maken, normaal gezien staat hun activatiecode op hun factuur : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html Best inschrijven via de website om al jouw abonnement te kunnen koppelen in jouw beheerdersaccount.

mss is de overstap nog niet volledig afgerond en zal je ook de producten niet zien, maar als het soms verkeerd loopt, kan proximus je ook altijd verder helpen hiermee.

Badge +4

Als ik kijk op de website my proximus zie ik enkel de 4 Gsm’s staan bij mijn producten, dus zal ik sowiezo nog even moeten wachten denk ik vooraleer ik de andere gebruikers kan aanmaken…. want kheb blijkbaar ook een soort actievatiecode nodig voor de anderen van het gezin.

Ook nog niets te zien betreft my-epress.

Voorlopig kan ik het verbruik zien bij mij, dus gaan we nog wat afwachten :)

Wordt vervolgd …..

Reputatie 7
Badge +4

ik vermoed dat de gewone gebruikers de app-procedure zoals vermeld door @Artie dienen te volgen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

@familievandesype  er is slechts 1 factuur (voor de beheerder) en de activatiecode kan slechts éénmaal gebruikt worden (door de beheerder) dus ik vermoed dat gewone gebruikers via het web de keuze enkel mobiele producten dient te worden gemaakt om verder te gaan in de creatie

→ Proximus medewerkers kunnen desgevallend vanaf maandag klaarheid scheppen

En ook maandag helpen indien het niet lukt :wink:

Reputatie 6
Badge +3

@M_016 : Dat klopt wanneer er geopteerd wordt om alles onder te brengen onder hetzelfde klantennummer. Indien een apart klantennummer voor ieder apart GSM nummer is het natuurlijk anders. Maar het meest logische lijkt mij dat alles onder 1 klantennummer komt dus op 1 factuur.

 Indien een apart klantennummer voor ieder apart GSM nummer is het natuurlijk anders. 

maar kun je dan nog al beheerder alles zien van de anderen op die manier

Badge +4

Als beheerder krijg  je alle vier de abo’s te zien. Als gebruiker slechts je eigen abo. Er kan volgens mij ook maar één beheerder zijn. De gebruikers moeten  waarschijnlijk zelf  de My proximus app installeren en  zich registreren. Dan pas krijgen zij hun profiel te zien. Jijzelf ziet alle abo’s(tv, internet,mobiel)/verbruik/ instellingen.. in  jouw app. De gebruikers  zien  enkel hun eigen abo/verbruik… in hun app.

Je kan het even uitproberen  of nog even wachten tot al je producten online staan in de app.

 

Oke kheb bij mijn vrouw de myproximus app geinstalleerd en haar geregistreerd (kies voor enkel een mobiel nr) , dan kan je telnr ingeven en je krijgt per sms een activatiecode , is dus zo gelukt dat ze enkel haar eigen verbruik ziet. :)

Nu nog bij de kinderen proberen ofwel bekijk ik alles op mijn Gsm voor de kinderen.

Iedereen bedankt voor het mee denken +1 Artie

Reputatie 6
Badge +3

 Indien een apart klantennummer voor ieder apart GSM nummer is het natuurlijk anders. 

maar kun je dan nog al beheerder alles zien van de anderen op die manier

Enkel maar wanneer je dit aan Proximus vraagt, mits dat alle abonnementen op hetzelfde adres wonen, zal dat geen probleem vormen om dit toe te voegen aan het klantennummer van de topicstarter.

ok ik dacht dat de beheerder een myprox account van een gebruiker met een ander klantnummer niet kon inkijken.

Reputatie 6
Badge +3

Standaard inderdaad niet, maar wel zoals ik reeds zei door dit te vragen. Proximus gaat wel wat controleren alvorens dit te doen.

Ja dan zal ik mij vergist hebben want ik dacht dit hier ooit gelezen te hebben dat dit niet kon.

Badge +4

@proximus Nu nog even afwachten voor ik al mijn producten kan zien van mijn Flexpack (+e-press-) op de MyProximus website ?? ….

grt

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

order is inderdaad nog niet doorgestroomd, dus kan je dit nog niet zien.

hopelijk morgen ok ?

groetjes

Tina

Badge +4

Hallo, 

@tina.b Achzo , het is niet erg , gewoon nieuwsgierig :) dan zien we dat straks wel :call_me:

Badge +4

Vandaag zijn mijn producten allemaal zichtbaar + ook de e-press (al gelinkt en ingelogd op HLN) :thumbsup_tone3:

Top :thumbsup_tone3: als er nu nog een V7 aan gekoppeld wordt ook dan  …...:wink::relaxed:

Badge +4

Ja dat was één van de dingen die mij ook aantrok, een android TV decoder in het Flexpack en dan krijg ik toch weer een oud model  :drooling_face:

En dan zou je uw onderschrift kunnen  ook  zo kunnen aanpassen: → 

Proximus Flex Netflix _ Think Possible. BB3v+ / V7 

:relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

De V7 is momenteel nog standaard voorbehouden voor epic klanten.

Ik kan eens navragen of er voorraad is voor andere klanten met nieuw pack.

groeten

Tina

Badge +4

@RedsFan

De V7 is momenteel nog standaard voorbehouden voor epic klanten.

Ik kan eens navragen of er voorraad is voor andere klanten met nieuw pack.

groeten

Tina

@tina.b  Dat zou heel vriendelijk zijn als je dit eens kan navragen, paar dagen geleden zei Antonella dat vanaf augustus blijkbaar ook voor Flexklanten de decoder zouden uitrollen… :)

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

ik ga rondvragen

groeten

Tina

Reageer