Beantwoord

App myproximus "er zijn problemen met je internetverbinding"

  • 17 April 2019
  • 3 reacties
  • 845 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
De Android app meldt al enige tijd dat er problemen zijn met mijn internetverbinding wat absoluut onjuist is.

Ik heb een gsm abonnement via werkgever, niet proximus maar het is om mijn thuisabonnement te beheren. Dat zou toch moeten lukken?
Wat is er mis?

icon

Beste antwoord door frank 17 April 2019, 21:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is je gsm verbonden met de wifi bij je thuis? Lukt het om op internet te gaan met je gsm? Is het enkel de applicatie van myproximus die problemen geeft?
Reputatie 6
Badge +3
Geen probleem met wifi, problem was de app zelf.

Ik had al vanalles geprobeerd:
-smartphone heropstarten
-app verwijderen
-herinstalleren na heropstarten.

Enzovoort.


Uiteindelijk toch nu nà nog een uur zoeken en denken toch opgelost.


Via instellingen.
1e apps : myproximus gedwongen stoppen
2e apps: myproximus geheugen wissen.

Nu moet ik opnieuw inloggen en dan werkt de app opnieuw.


Het is me nu wel opgevallen dat het niet voorzien is om uit te loggen van de app. Eenmaal ingelogd kan je niet meer uitloggen, zonder de methode die ik heb toegepast.
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad momenteel geen een uitlog functie in de MyProximus app.

Reageer