Beantwoord

App

  • 30 december 2017
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Kan reeds geruime tijd mijn verbruik via de App niet meer raadplegen. Update help niet. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door CindyD 30 december 2017, 12:00

Hey Etienne, graag even je klantgegevens in privébericht aub, ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey Etienne, graag even je klantgegevens in privébericht aub, ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, kan u zich niet meer inloggen op uw MyProximus app? Of u kan wel inloggen, maar ziet de webpagina niet van uw verbruik? Groeten, Aw
Hoi Aki ,
Ik kan wel inloggen op My proximus maar de pagina opent zich niet. Producten, Herladen en 24/7 , deze pagina 's kan ik wel raadplegen. Op de verbruik pagina blijft het ringetje draaien . Met vriendelijke groeten, Etienne
Reputatie 6
Badge +3
Tjen, we zijn ons bewust dat de app niet geweldig presteert op dit ogenblik. Maar het probleem is gekend, onze collega's werken er aan. Hopelijk snel beter nieuws. Prettig weekend. Jan
Hallo dag Jan,
Blij met je antwoord. Eindelijk eens een medewerker die oprecht antwoord geeft en niet rond de pot draait. Kan er mee leven . Ga gewoon afwachten en me neerleggen bij deze situatie. Wens je ook een prettig weekend. Groeten , Etienne

Reageer