Beantwoord

alias @skynet.be koppelen aan andere mailbox

  • 30 October 2020
  • 6 reacties
  • 418 Bekeken

Hallo,
ik zou graag mijn @skynet mailadres koppelen aan een nieuwe mailbox op een nieuw klantnummer. Kan je dit zelf (ik vermoed van niet) of kan iemand van support mij hierbij helpen?
En kun je @skynet adressen koppelen aan een andere mailbox op hetzelfde klantnummer?

Alvast bedankt voor de hulp.

 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 5 November 2020, 09:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Zolang de aliassen op een contract/klantennummer staan waar uzelf de eigenaar van bent,  kunnen we de aliassen op een andere mailbox zetten onder hetzelfde klantennummer of een ander klantennummer dat u bezit. U dient enkel door te geven welke moeten overgedragen worden. U kan de klantennummers en alliassen toevoegen aan u forumprofiel onder opmerkingen.

Luc

 

Ik heb je even een privé bericht gestuurd. 

Bedankt Charlotte om het op te lossen!

 

Ik weet niet of Proximus een oud mail @skynet  mailadres gaat koppelen aan een nieuwe mailbox, maar dat zal wel duidelijk worden of het nog kan eens ze hier maandag de draad terug zullen opnemen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Luc

 

Ik heb je even een privé bericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat er geen Proximus medewerkers (moderatoren) meer actief zullen zijn op dit publieke forum voor maandag e.k.

Concreet is het voor een gebruiker mogelijk een alias te verwijderen van een mailbox X en deze te koppelen aan een mailbox Y maar vermits Proximus enkel nieuwe adressen/aliassen type xyz @proximus.be uitgeeft stelt er zich een probleem voor de xyz@skynet.be aliassen

dit kan mijns inziens enkel uitgevoerd worden door een Proximus-medewerker en u wacht dan best op een reactie van hun hieromtrent

 

Zolang de aliassen op een contract/klantennummer staan waar uzelf de eigenaar van bent,  kunnen we de aliassen op een andere mailbox zetten onder hetzelfde klantennummer of een ander klantennummer dat u bezit. U dient enkel door te geven welke moeten overgedragen worden. U kan de klantennummers en alliassen toevoegen aan u forumprofiel onder opmerkingen.

Dag Yorick,

dank voor uw reactie. ik heb de info toegevoegd aan mijn profiel bij ‘ticket’.
Het gaat over 2 verschillende klantnummers omdat er een overdracht en nieuwe klant diende aangevraagd te worden naar aanleiding van een scheiding. Hopelijk lukt de overzetting.

Alvast bedankt.

Reageer