Vraag

Alarminstallaties

  • 30 April 2020
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

Is er een tariefplan voor sim-kaarten in alarminstallaties?  Die zenden/ontvangen enkel Sms-berichten, geen data, geen gesprekken, en bij geen alarm erg weinig SMS berichten…...

 

Is er een mogelijkheid om meerdere pay&go kaarten, die ik nu tijdelijk gebruik in die installaties, kan weergeven onder eenzelfde account.  Dit om het onderhoud en herladen overzichtelijk te houden.  Ik heb een account met 1 kaart in, maar het lukt me niet beheerder te worden en/of meerdere kaarten te linken.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@christiaan.vandist

Onbeperkt sms’en (nationaal en roaming EU) is in al onze gsm-abonnementen inbegrepen.

Verschillende pay&go kaarten kunnen niet beheerd worden door 1 MyProximus account. Dit kan enkel met gsm-abonnementen dat onder hetzelfde klantennummer staan. Voor pay&go is het 1 account per gsm-nummer.

Groetjes,

Antonella

Ter info:

ik weet niet of dit een oplossing kan zijn voor u:

Proximus biedt inderdaad ook M2M oplossingen. Hiervoor kan je best even informeren in een BIZZ Proximus center. Dit valt onder de bedrijfsoplossingen. Op deze pagina kan je het dichtstbijzijnde Proximus center terugvinden. Op deze pagina vind je nog wat extra informatie. Je kan hier ook het contactformulier invullen zodat ze je hiervoor contacteren.

 

Reageer