afstandsbediening werkt niet meer goed

• 7 July 2020
  • 7 reacties
  • 2381 Bekeken

Beste, ik vind op de website niet terug hoe ik aan een nieuw afstandsbediening geraak voor mijn decoder. Een aantal knoppen werken niet meer. Zoals de aan en uit knop.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen? 
Alvast bedankt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste Jonathan

Het zijn niet de batterijen, dit had ik getest

Voor het universeel maken en reset heb ik o.a. de TV knop linksboven nodig. Deze werkt niet…

Graag een nieuw opsturen aub. 

alvast bedankt.

nieuw exemplaat wordt je opgestuurd !

zal voor morgen zijn als prox terug langskomt

Beste Jonathan

Het zijn niet de batterijen, dit had ik getest

Voor het universeel maken en reset heb ik o.a. de TV knop linksboven nodig. Deze werkt niet…

Graag een nieuw opsturen aub. 

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Beste, ik vind op de website niet terug hoe ik aan een nieuw afstandsbediening geraak voor mijn decoder. Een aantal knoppen werken niet meer. Zoals de aan en uit knop.

Kunnen jullie een nieuwe opsturen? 
Alvast bedankt.

hi mobu, wij kunnen je er 1 opsturen als je wenst, indien de reset hiervan niet heeft geholpen

Reputatie 4
Badge +1

Kan je normaal gewoon omruilen in een Proximus center ( tenzij corona regels  nu ?? )

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Ik vermoed eerder defecte toetsen van de afstandsbediening. Maar resetten kan je nooit kwaad om eerst te proberen. Hier kan je zien hoe dat je een andere afstandsbediening aanvraagt: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

@mobu werkt het ook niet met nieuwe batterijen 

al eens de remote gereset, hoe → klik hier

en dan terug universeel maken om de tv te bedienen, hoe → klik hier

Reageer