Beantwoord

Afspraak maken met Prox shop via website onmogelijk

  • 30 September 2019
  • 19 reacties
  • 368 Bekeken

Reputatie 1
Kan alles invullen op de site behalve het tijdstip, maar na intikken versturen gebeurt er helemaal niets
icon

Beste antwoord door AntonellaD 1 October 2019, 11:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63 Heb je al geprobeerd via een andere browser? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella
Reputatie 1
Dit alles had ik al geprobeerd. Nogmaals alles gewist en via Chrome ipv Firefox ingelogd, maar weer geen enkel resultaat helaas.
Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63 Vul je even je klantgegevens aan in je profiel? Met welke shop en wanneer wens je de afspraak te maken? Groetjes, Antonella
Reputatie 1
Klantnummer 609******

Wil graag donderdag 3 oktober rond 14:30 een afspraak in
Proximus Shop Brugge
GISTELSE STEENWEG 119, 8200 Brugge
Om mijn Pack te heroverwegen
MVG
Reputatie 1
Mijn postcode uiteraard 8***. Sorry
Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63 Best geen persoonlijke gegevens openbaar posten. Ik heb je berichten aangepast zodat dit niet meer leesbaar is.
Ik heb online voor jou geprobeerd de afspraak in te boeken en het lukt hier inderdaad ook niet. Ik heb dit meteen doorgestuurd naar de dienst dat onze website beheert om dit na te kijken en op te lossen. Verder heb ik een e-mail gestuurd aan de verantwoordelijke van de shops als het mogelijk is om deze afspraak zo intern te laten vastleggen. Zodra ik antwoord heb, hou ik je hiervan op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63 Via deze link is het wel mogelijk om een afspraak in te boeken met de shop:

https://www.proximus.be/nl/id_ab_pos_loc/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/posloc.html

Probeer je het even uit en laat je iets weten?
Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
Hartelijke dank, deze link werkte! Heb afspraak aanstaande vrijdag 10.00
Groetjes
Victor
Reputatie 7
Badge +3
Ter info: ondertussen werkt de website terug om een afspraak te maken op de gewone manier. Groetjes, Antonella
Reputatie 1
Vanmorgen op de ook nog per SMS door Proximus bevestigde afspraak gegaan bij de Proximus shop, Gistelsesteenweg 119 te Brugge.
Tot mijn verbazing was bij de shop de afspraak niet bekend. Pas nadat ze in de PC had gekeken zei ze dat die afspraak net binnen kwam!!!
Mijn vraag was of mijn pack nog in orde was. Nee, dit pack bestond niet meer en moest geüpdatet worden, maar alles zou ongeveer hetzelfde blijven. Dat gebeurde, maar aan het eind bleek dat ik wellicht de Promo Affinity Program, een korting van 7.70 euro zal kwijtraken.
Geweldige service van Proximus, afspraken komen niet door en voordat je het weet moet je extra betalen!
Reputatie 5
Badge +2
Hey vhlucas63,

Het feit dat je wel degelijk een sms bericht hebt ontvangen ter bevestiging van je afspraak geeft aan dat deze wel correct geregistreerd werd. Helaas kan ik niet bevestigen/ontkennen wanneer de afspraak in de shop opgemerkt werd. Betreffende je diensten is het inderdaad zo dat het pack dat je actief hebt op heden niet meer geactiveerd kan worden.
Klanten die het actief hebben, kunnen het behouden.

De nieuwe formule van je huidige pack betreft de Familus. https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/familus.html
Groetjes IngeDc
Reputatie 1
Hartelijke dank voor uw antwoord, maar waar vind ik de Advantage Code voor de Affinity korting, die ik dus wel op het oude pack had?
MVG
Victor
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf op het forum.
alleen helpdesk is bereikbaar in het weekend op gratis nummer 0800 22 800
Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63 Je dient geen nieuwe aanvraag te doen voor de Affinity-korting. Je hebt hier namelijk nog steeds recht op via de oude aanvraag. Ik heb dossier 43283238 opgemaakt voor de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal dit oplossen en jou contacteren. Groetjes, Antonella
Reputatie 1
Hartelijke dank.
Victor
Reputatie 1
Helaas denk ik dat er toch iets is misgegaan want op de afrekening 6949966497 van 6 okt is deze Promo alleen voor de datum 4 oktober verstrekt en niet voor de gehele maand 4 okt - 31 okt.
Groetjes
Victor
Reputatie 7
Badge +3
@vhlucas63
beste,
we hebben ondertussen contact gehad ivm deze issue.
Er is een tegemoetkoming voor oktober geregistreerd
Vanaf november is affinity actief op je aanrekeningen.
Groeten
Tina
Reputatie 1
Dank voor alle assistentie

Heb dit probleem ook ondervonden geen uur in te vullen in het afspraakformulier de rest wel maar geen uur keuze, dus geen afspraak te maken, ben dan zelf naar de shop geweest zonder afspraak moest dan wel half uur in de rij slechts 1 personeelslid aanwezig.