Beantwoord

Activeren van mobiele betalingen (m-pay)

  • 17 May 2019
  • 2 reacties
  • 1405 Bekeken

Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.

Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 May 2019, 11:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hey lvb1577

Ja hoor, we kunnen deze activeren.
Als je mij je gegevens via een privébericht (klik hier) doorstuurt, dan kan ik eens kijken.
Ik heb het nodig gedaan. :)
binnen dit en een 2tal uur staat het actief op jouw nummer.