Vraag

Actie cash back Samsung S20


Goedemiddag,

Ik wil de Samsung S20 aankopen via Proximus. Is het correct dat je niet kan betalen met Proximus-waardebonnen als je wil gebruikmaken van de Crazy Deal (200 EUR korting en maandelijks 0 EUR) op de S20?

Er is ook een cash back van 150 EUR van Samsung zelf bij aankoop van een model uit de S20-serie. De voorwaarde is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een mobiel abonnement?

Ik heb naar jullie klantendienst gebeld deze voormiddag, maar hier konden ze me niet helpen? De dame die ik aan de lijn had ging dit verder uitzoeken en me terugbellen voor 17u, maar niemand meer gehoord.

Ik heb ook Samsung gecontacteerd, maar ook daar konden ze me niet helpen.

Als ik de site bekijk, blijft het teken van de cash back staan zowel bij het aanbod met als zonder abonnement. In de bijzondere voorwaarden is enkel sprake van een abonnement bij Proximus.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.


16 reacties

Ter info wat hier al gepost geweest is vroeger was dat voor joint offers  kan je inderdaad geen gebruik maken van waardebonnen.

Maar iemand van het proximus forumteam zal je hierbij ook wel verder kunnen helpen

Voor aankoop met waardebons in Proximus webshop of Proximus Centers,
van een gsm, smartphone of tablet is dit enkel geldig zonder abonnement .
In onze Proximus Centers kan de code ook gebruikt worden voor de aankoop van accessoires.
M.a.w. je kan de waardebon niet gebruiken voor de aankoop van een Promo toestel
gekoppeld aan een abonnement; wel enkel om losse toestellen en allerlei te kopen.

zie: https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s20-cloud-blue/particulieren/toestellen/winkel/samsung-galaxy-s20-cloud-blue.html

zie onder de voorwaarden op deze pagina!

Reputatie 7
Badge +3

@BelArmada78 info al gegeven door @Martin :thumbsup::slight_smile:

Bedankt voor jullie reactie.

Voor de waardebonnen ben ik er uit, maar kunnen jullie mij ook helpen wat de cash-back betreft?

De voorwaarde voor de cash-back is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een gewoon gsmabonnement?

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

ik kan mij vergissen maar dit houdt mijns inziens gewoon in dat u of een nieuw gsm+abonnement kan nemen of een bestaand Mobilus abonnement kan laten omvormen naar gsm+abo  

Bedankt voor jullie reactie.

Voor de waardebonnen ben ik er uit, maar kunnen jullie mij ook helpen wat de cash-back betreft?

De voorwaarde voor de cash-back is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een gewoon gsmabonnement?

Alvast bedankt.

 

daar wacht je gewoon best het officieel antwoord/bevestiging af van een proximusforum medewerker als die terug de draad hier opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@BelArmada78 zie info voorwaarden link(scroll helemaal naar beneden tot bij voorwaarden) https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s20-cloud-blue/particulieren/toestellen/winkel/samsung-galaxy-s20-cloud-blue.html  Groetjes,Joel

@Joel M die heb ik gelezen, maar echt duidelijk vind ik deze niet. Er staan enkel 

“Actie geldig van 18/05/2020 t.e.m. 01/06/2020. Voorwaarden op samsung.com/be/promo. Enkel in combinatie met een abonnement. Niet cumuleerbaar met andere Samsung-acties.”

 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_11880.pdf

Dit zijn de voorwaarden die op de site van Samsung staan:

Promotie Bij aankoop van een deelnemend model Galaxy S20, S20+ of S20 Ultra 5G in combinatie met een Proximus abonnement ontvang je tijdelijk €150 terugbetaald.

 

Wat is een Proximus abonnement? Data-abonnement of is enkel een gsm-abonnement nodig?

Alvast bedankt.
Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Tja… Samsung S20 staat er niet tussen … misschien kan @Proximus eens finaal duidelijkheid scheppen

Web aanbieding met iPhone 6s 32GB, iPhone 6S Plus 32GB, iPhone 7 128GB, iPhone 8 256GB, iPhone X 256GB, iPhone XR 128GB, iPhone XS 64GB, iPhone XS 256GB, iPhone XS Max 64GB, iPhone XS Max, iPhone 11 256BG, iPhone 11 Pro 256GB, iPhone 11 Pro 512GB, iPhone 11 Pro Max 256GB, iPhone 11 Pro Max 512GB, Samsung Galaxy S10e, Samsung Galaxy Note10, Samsung Galaxy Note10+, Samsung Galaxy Z Flip, OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro, Crosscall Trekker X4

&

Actie geldig van 18/05/2020 t.e.m. 01/06/2020. Voorwaarden op samsung.com/be/promo. Enkel in combinatie met een abonnement. Niet cumuleerbaar met andere Samsung-acties.

&

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WLTU8CFLH6CCE

Proximus promotie: Ontvang €150 terugbetaald

bij aankoop van een Galaxy S20, S20+ of S20 Ultra 5G in combinatie met een Proximus abonnement

 18-5-2020 t/m 1-6-2020

Ik vermoed dat wanneer u klacht neerlegt bij de ombudsdienst telecommunicatie (of FOD Economie) mocht u geen cashback krijgen bij om het even welk abo bij Proximus u zonder meer gelijk haalt

 

→ misschien eens via de chat een duidelijk antwoord proberen te bekomen of begin volgende week afwachten op een andere/duidelijker reactie van  Proximus

 

Reputatie 6
Badge +3

Er zijn eigenlijk 3 voorwaarden: 

  • nieuwe intekening op een DataPhone-optie van € 5, € 10, € 15, € 20 of € 25 (naargelang van het toestel) voor 24 maanden of Special Deal in combinatie met een mobile abonnement vanaf € 15,99 (of vanaf € 26,99 met DataPhone € 25) . 
  • Promovoorwaarden : Actie geldig van 18/05/2020 t.e.m. 01/06/2020. Voorwaarden op samsung.com/be/promo. Enkel in combinatie met een abonnement. Niet cumuleerbaar met andere Samsung-acties. (dat is specifiek toegevoegd voor het Samsung model als aanvulling op hun standaard voorwaarden)
  • EAN code moet voorkomen op de lijst van Samsung: https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WLTU8CFLH6CCE en je moet je registeren.

Proximus heeft gewoon de lijst die ze plaatst bij iedere combo smartphone+abonnement of smartphone+data plan optie voor 2 jaar niet aangepast. Zij hebben dit geplaatst onder de info promovoorwaarden. Ik geef ook toe dat dit voor verwarring kan zorgen.

 

 

 

Dat is inderdaad iets dat dikwijls vergeten wordt om onderaan de pagina te gaan kijken en te klikken op voorwaarden, daarom ook onderaan mijn eerste bericht vermeld.

Reputatie 6
Badge +3

Dat blijft een pijn en werkpunt bij Proximus heldere communicatie bij aanbiedingen en uniformiteit van informatie op heel hun website: blogs,ondersteuningspagina’s,webshop,...

Reputatie 7
Badge +4

Tja ik lees gewoon dat de auteur recht heeft op een  Samsung cashback van 150 euro na registratie op de Samsung website binnen een bepaalde tijdspanne indien de EAN  vermeld wordt op een specifieke lijst  voorhanden op deze Samsung website en indien aangekocht bij Proximus in een bepaalde tijdspanne in combinatie met een abonnement

Dit laatste kan stricto senso geïnterpreteerd worden als zijnde voldaan indien een bestaand abonnement in de betrokken tijdspanne uitgebreid wordt met een dataphone abonnement (van bv. 0 € special deal)

In hoeverre Proximus (en derhalve Samsung) bovenstaande wijziging effectief als een in de betrokken tijdspanne onderschreven abonnement zullen beschouwen is en blijft de tot op heden door Proximus niet 100% duidelijk beantwoorde vraag van de auteur

Kwestie van te vermijden dat er achteraf problemen zouden kunnen ontstaan (dienen promo’s 100% juridisch duidelijk en volledig te zijn)

Dat is uiteraard altijd het beste van eerst een officieel antwoord van iemand van Proximus zelf te krijgen, want wij kunnen wel alle info doorspelen maar daarmee is het nog niet officieel bevestigd :thinking:

En zij kunnen dan ook er voor zorgen dat de achterliggend dienst op de hoogte gezet van de onduidelijkheden die dan kunnen ook aangepast worden op hun site.

 

Reputatie 7
Badge +3

@BelArmada78 Met een Proximus abonnement wordt bedoeld een gsm-abonnement van het type Mobilus, Mobilus Full Control, Epic of Bizz Mobile naar keuze in combinatie met de DataPhone optie (naargelang het aankoopbedrag van het toestel). Deze zijn dan gekoppeld aan het toestel. Je gaat zo een contract aan van 24 maanden.

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_11880.pdf

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD dus voor alle duidelijkheid :

de auteur kan voor zijn bestaand abo Mobilus X met de special deal optie aan 0 €/maand uitbreiden en een Samsung S20 aan

649,99 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand enkel zijn Mobilus X abo betalen (dataphone aan 0 euro/maand)

269 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand een Mobilus X abo met een dataphone optie aan 20 euro/maand betalen

149 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand een Mobilus X abo met een dataphone optie aan 25 euro/maand betalen

op voorwaarde uiteraard dat de EAN in de lijst van samsung voorkomt

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WLTU8CFLH6CCE

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD dus voor alle duidelijkheid :

de auteur kan voor zijn bestaand abo Mobilus X met de special deal optie aan 0 €/maand uitbreiden en een Samsung S20 aan

649,99 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand enkel zijn Mobilus X abo betalen (dataphone aan 0 euro/maand)

269 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand een Mobilus X abo met een dataphone optie aan 20 euro/maand betalen

149 euro bekomen, 150 cashback aan Samsung vragen en aan Proximus gedurende 24 maand een Mobilus X abo met een dataphone optie aan 25 euro/maand betalen

op voorwaarde uiteraard dat de EAN in de lijst van samsung voorkomt

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=WLTU8CFLH6CCE


Dit zijn inderdaad allemaal mogelijke combinaties. Groetjes, Antonella

Reageer