Vraag

Account overzetten van zelfstandige naar privé

  • 13 September 2020
  • 2 reacties
  • 1114 Bekeken

Tot anderhalf jaar geleden was ik zelfstandige. Met heel veel moeite heb ik mijn GSM nummer kunnen laten overzetten naar mezelf als privé-persoon ipv op mijn (intussen al lang niet meer bestaande) vennootschap.

 

Als ik inlog op MyProximus, val ik echter nog steeds in het “Zelfstandigen en Kleine Bedrijven” venster. Ik heb hierin lang geen toegang gehad tot mijn facturen en nu ook steeds nog geen toegang tot mijn producten. Mede hierdoor is er vanalles mis gelopen met mijn betalingen en is gisteren mijn internet ‘afgesloten’ (op lage snelheid gezet).

 

Kan er aub voor gezorgd worden dat mijn beheersaccount de ware situatie weerspiegelt, namelijk dat ik een privé persoon ben. En dat ik toegang krijg tot alle aspecten van MyProximus?


2 reacties

@Mielle De proximus forummedewerkers komen morgen pas terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen,
zodat ze maandag hiermee direct aan de slag kunnen.

( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mielle  Ik heb je klantenfiche aangepast van zakelijk naar residentieel. Het kan wel enkele dagen duren eer dit is doorgestroomd naar al onze systemen, waaronder die voor MyProximus. Jouw internetverbinding wordt terug open gezet. Groetjes, Antonella

Reageer