Vraag

abonnement wijzigen

  • 25 April 2022
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Ik ben beheerder van het abo van mijn dochter. Ik zou dit willen aanpassen maar ik heb hiervoor een account nodig. Om dit te kunnen aanmaken heb ik factuurdatum en activatiecode nodig maar ik heb geen facturen omdat ze enkel digitaal raadpleegbaar zijn en daarvoor heb ik account nodig. Ik blijf in cirkels draaien. Mijn dochter kan de facturen ook niet zien omdat ze geen beheerder is, ook via haar account kunnen we het abonnement niet aanpassen hierdoor. Ik heb meerdere contacten gehad (tel en chat) maar niemand lijkt mijn probleem te begrijpen of bereid met te helpen.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jan_0155 

is het voor jou ondertussen opgelost?

cookies eventueel gewist? andere browser geprobeerd?

Indien niet: graag je forum profiel verder aanvullen, dan laten we dit verder nakijken/navragen

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb een gelijkaardig probleem gehad. In een poging om in mijn account te geraken heb ik ook al de gegevens van de laatste papieren factuur ingevuld om terug binnen te geraken.

Er kwam een foutmelding dat de factuur niet ouder mag zijn als 4 maand.

 
Reputatie 7
Badge +3

@annemie_ke 

vreemd, ik zie nochtans “aflevering succesvol” zonder foutmelding., bestemming mailadres is idem als in je forumprofiel hier? . 

heb het nu nog eens geprobeerd.. kan wel een paar uur duren eer hij zichtbaar is denk ik? 

als ik zelf een duplicaat maak is de activatiecode onzichtbaar..

via post kan ook nog altijd… we blijven proberen

groeten

Tina

 

Bedankt voor je antwoord. Heb nog geen nieuwe mail ontvangen, ook niet in spam folder.

Reputatie 7
Badge +3

@annemie_ke 

er is een  duplicaat van de aanrekeningen opgestuurd door een collega, hierop staat klantennummer en activatiecode

maar ik zie een fout in je naam als ik die vergelijk met je mail in je profiel… we passen aan en proberen opnieuw :-)

kijk straks ook in je spam

groeten

Tina  

 

 

Heb mijn profiel aangepast

 

Reputatie 7
Badge +3

@annemie_ke

kan je aub zo veel mogelijk gegevens invullen in je forum profiel? over welk klantennr gaat het ? welk abo aanpassen? in het veld ticket kan je typen, is niet openbaar op forum dan.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

maar misschien lukt het ook via de goede uitleg van M_016 :-)

dan kijken we wat we kunnen doorsturen/helpen… 

groetjes

Tina

 

Reputatie 7
Badge +4

 

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

bv. 

Indien uw abonnementen en deze van uw dochter onder 1 (= uw) klantnr vallen, kunt u de vereiste info bv. per post of per sms laten geworden

 

Reageer