Beantwoord

Aanmelding op pagina's voor nazicht verbruik, facturen, packs gaat niet meer

  • 23 May 2019
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Als ik naar proximus.be ga, ziet die direct dat IK het ben mijn-naam (cookies, of nog ingelogd), maar als ik dan naar myproximus wil gaan, dien ik aan te melden. Er is blijkbaar weer eens een nieuwe pagina voor aangemaakt (want onderaan wordt mening erover gevraagd), weeral geklungel????, Aanmelden (100 % zeker met goede naam en paswoord), blijft eindeloos staan draaien op aanmelden met draaiend cirkeltje erachter .....
Bang dat ik iets zou ontdekken van wijzigingen ??? of is dat bij iedereen zo ?

Op forum hier kon ik probleemloos aanmelden ( met andere naam en PW uiteraard)
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2019, 14:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Fonz
Als je de laatste keer dat je inlogde niet op uitloggen hebt geklikt, dan blijft je naam effectief bovenaan rechts staan. en dat heeft effectief te maken met cookies en ook dan je niet uitlogde.
Daarom wordt dan ook paswoord nog eens gevraagd, dus dat klopt.

Maar de pagina die ik zie, is nog altijd dezelfde. Mijn mening wordt deze keer niet gevraagd, maar dit is iets dat regelmatig wordt gedaan op verschillende manieren. (pop-ups, via website, via telefoon, via e-mail,...)
DIt om effectief de mening van de klanten te vragen en ervoor te zorgen dat de dienstverlening wordt verbeterd als dat nodig is.
Dus het staat je vrij dit in te vullen of niet. :)

Dat het lang duurt om in te loggen, kan verschillende redenen hebben.
Misschien eens de cookies deleten van jouw internet browser of een andere browser proberen?
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor je uitleg, Heb met 4 verschillende browsers geprobeerd, waaronder een die altijd de cookies en historie wist bij verlaten (van vorige keer dus), zelfde resultaat gisteren.
Vandaag, zojuist eerste keer "sorry we kunnen u niet aanmelden, probeer later nog eens", en even later probleemloos ingelogd. Werkt dus terug.

bedankt, en sorry voor de slechte gedachten van mij 🙂
geen probleem hoor.
Kon altijd een technisch probleem zijn ook hé.
Prettig weekend. 🙂