Vraag

Aan Support medewerkers - specifiek Wouter M

  • 31 January 2018
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Wouter M,

U reageerde kort op mijn topic :" myproximus gsm status raadplegen ", maar dan bleef het stil ...
Kort : op myproximus voor pay&go is het niet mogelijk de "oproep- en herlaadgeschiedenis " te raadplegen. Bij het aanklikken , krijg je gewoon een blanco pagina . Dus details niet na te zien.

Dit probleem is niet nieuw . Naar aanleiding van een zelfde probleemstelling hieromtrent en weinig reactie op forum en van support, kregen we na een brief aan CEO Proximus van Corporate.Myproximus volgende info , en dit op 28/7/2017 quote
Zoals ik u gisteren telefonisch heb bevestigd werd het it ticket : IM8377701 met de volgende reden afgesloten :
The issue will be solved with a fix from PUDB. currently there is no solution possible for customers as the issue is to be fixed with a design change. We are working to change the performance.
Heb deze info naar de collega van de VIP cel gestuurd zodat zij dit ook verder kan opvolgen.
Met vriendelijke groeten,
Het my proximus team -- unquote

Het design van myproximus is dus wel veranderd, maar de toepassing voor pay&go klanten bij het raadplegen van oproep- en herlaadgeschiedenis is nog steeds niet opgelost en dit na etttelijke maanden .

Wij zijn steeds bereid om verdere info, print screens te bezorgen, maar sorry Facebook hebben we niet.

Of dienen we in dit geval het probleem weer te laten escaleren, het is zo ontmoedigend om steeds weer een probleem aan te halen. Probleem dat duidelijk bij nog andere gebruikers op het forum leeft.

Wat is nu het probleem en wanneer wordt het opgelost ???

Ro

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Aan Wouter M,

ik heb je mijn GSM nummer doorgestuurd via privébericht .
Heb je al iets kunnen nazien, maar zoals je hierboven kan lezen, is dit probleem al lang gekend bij Proximus, maar een oplossing ...

Ro
Badge
Heb hetzlfde probleem, dus niet kunnen raadplegen oplaad gegevens en verbruik gsm ( pay and go ) .
Benieuwd naar reactie ... als er een komt ...

Reageer