Vraag

404 - Not Found op My Proximus

  • 3 October 2020
  • 49 reacties
  • 1003 Bekeken

Als ik op de My Proximus site naar Mijn facturen of Mijn verbruik ga, kom ik op een foutpagina “404 - Not found”.

Ik vermoed dat ik momenteel mijn internet quota heb overschreden, maar op deze manier is dat onmogelijk na te gaan.

 

Kan dit in orde gebracht worden dat My Proximus weer werkt?


49 reacties

@Tineke_1998

Er zijn achterliggend enkele aanpassingen gebeurd. 

Kan je de app even verwijderen, opnieuw downloaden en testen ?

Laat je ons iets weten als t lukt ?

Dank je

Gr,

Tina

Het is in orde! Dankjewel! 

Reputatie 1

Hoi @tina.b 

 

Net even gechecked en nu werkt het zoals het hoort! Bedankt voor de hulp :)

Reputatie 7
Badge +3

@Mielle 

ik heb een dossier opgemaakt voor MyProximus en een paar screens meegestuurd 

Hopelijk vindt men een IT-er die zich hier achter kan zetten.

Groeten

Tina

@623123462

Antwoord ontvangen

er zijn achterliggend aanpassingen gedaan voor je account

“Vraag inderdaad aan de klant om eerst even de app te verwijderen wanneer wifi en mobiele data uitgeschakeld zijn.
Terug downloaden en dan even te testen.”

kan je testen aub en ons iets laten weten ?

groetjes

Tina

Hi Tina, dankjewel voor de opvolging. Zojuist gecheckt op de website en het werkt zoals behoorlijk nu. 

groetjes. 

een tevreden klant

al een aantal weken net hetzelfde aan de hand … Vermits ik twee klantenummers heb waarvan één werkt op Myproximus en het andere niet zal het niet aan de gebruikerszijde liggen maar wel aan de aanbiederszijde …

 

Ok ik had er inderdaad overgekeken, al die antwoorden op al die posts aandachtig lezen kost dikwijls heel veel tijd :wink:

Maar als de proximus medewerkers dit kunnen doorsturen aan de specialisten ter zake hoop ik dat het zo vlug opgelost wordt.

Hier juist hetzelfde. Als ik zowel op ‘Mijn facturen’ als op ‘Mijn verbruik’ zie ik enkel de eror van 404. Pagina niet gevonden. 

 

Kan ik hiervoor ergens een ticket openen ? Aangezien ik mijn facturen echt wel nodig heb om in te brengen in bedrijf. 

Beste, ik heb juist het zelfde probleem.

Kan u mij ook helpen?

Ik heb alle antwoorden op deze vraag gelezen en geprobeerd, maar lukt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Tineke_1998 kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer en e-mailadres)aanvullen op uw profile.Dan kan ik het voor u nakijken.Groetjes,Joel

@Tineke_1998 kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer en e-mailadres)aanvullen op uw profile.Dan kan ik het voor u nakijken.Groetjes,Joel

Beste, ik heb mijn profiel aangevuld. 

Ik heb nog steeds een 404 en kan dus niet  mijn facturen bekijken of mijn verbruik zien. Daarnaast moet ik om inteloggen TLS 1.0/1.1 inschakelen om op dit forum te kunnen inloggen. Wellicht tijd om een certificaat te verversen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tineke_1998 Ik heb uw vraag/probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 47564058.Zij zullen het verder onderzoeken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 1

@Luc.M 

 

Heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar dit heeft niets uitgehaald.

Reputatie 7
Badge +3

@623123462 

goedemorgen,

ik heb je vraag doorgestuurd naar het betrokken team.

Hopelijk krijg je snel een positieve reactie/oplossing.

Vriendelijke groeten

Tina

Bij mij net hetzelfde probleem, ik kan al geruime tijd niet meer ‘mijn producten’ raadplegen.

telkens de 404 - not found errormelding. 

Ik probeer de klantendienst te bereiken maar dat is dezer dagen ook onbegonnen werk…

gelieve dit asap op te lossen.

 

thomas

Reputatie 7
Badge +3

@Roz Ik heb uw vraag/probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst voor een oplossing.Dit onder dossier 46710700.Zij zullen ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Badge +1

Dat probleem stelt zich al jaar en dag. Ik heb dit al meermaals aangekaart op dit forum, maar er kan kennelijk niets aan gedaan worden. Proximus zegt telkens dat het aan de pc ligt niettegenstaande ik het al op verschillende pc's geprobeerd heb. 

Badge +1

@tjannes ik ben blij dat hier eens een IT’er op antwoordt. Hopelijk gaan ze het nu geloven :D

even bij mij nog eens uitgetest, als ik naar mijn verbruik ga

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__/overview

krijg ik toch geen foutmelding, dus een algemene fout is dan toch ook niet !

@Joel M 

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem, de 404. Op mijn facturen en gebruik. Nog niets gehoord van “de bevoegde dienst” …

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__

Reputatie 7
Badge +3

@Mielle 

voor mezelf heb ik mijn producten opengedaan, en mijn verbruik….. : geen enkele foutmelding

ik vraag me af waar het dan aan ligt : 

als ik het goed begrijp :

login MyProximus is geen probleem… je ziet de verschillende tabbladen 

maar verder klikken in een blad bijv Mijn verbruik geeft die pagina foutmelding ? 

gr,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@MathyL 

we zoeken de juiste persoon om dit na te kijken

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@623123462

Antwoord ontvangen

er zijn achterliggend aanpassingen gedaan voor je account

“Vraag inderdaad aan de klant om eerst even de app te verwijderen wanneer wifi en mobiele data uitgeschakeld zijn.
Terug downloaden en dan even te testen.”

kan je testen aub en ons iets laten weten ?

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Roz Er is wat achterstand in de behandeling van de dossiers, mijn excuses alvast. Je hebt inmiddels al geprobeerd cookies en surfgeschiedenis te verwijderen en via een andere browser? Geraak je er ook niet op via de app? Groetjes, Antonella

zelfde probleem werkt niet 

 

Reageer