Wijziging rekeningnummer voor Zoomit

  • 25 May 2017
  • 2 reacties
  • 652 Bekeken

Al vele keren probeer ik mijn nieuw rekeningnummer door te geven om mijn gsm via Zoomit te betalen. Verschillende keren werkt MY Proximus niet: ik kan geen rekeningnummer noteren. De klantendienst (die zeer lang duurt en gruwelijk kafkaiaanse doorverwijzingen kent!) vraagt mij gewoon aan de telefonist mijn rekeningnummer door te geven. Dit is niet wettelijk en niet veilig. Ze beweert dat het wel veilig is, want dat ze mijn adres, klantennummer en bic code vraagt. Dit zijn gegevens die toch wel gemakkelijk te vinden zijn voor oplichters en hackers! Geen enkele andere instantie die ik mijn nieuw rekeningnummer wil doorgeven, werkt op deze manier: alle sturen ze mij een brief die ondertekend moet worden, want dat is het enige wettelijke! Ik word niet geholpen door de website of de telefoniste. Minutenlang aan telefoon zijn om dan te horen: probeer het nog eens opnieuw op een andere dag!

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Waarom zou dat niet veilig zijn?
Je bent bij de juiste firma Proximus die al je klantgegevens op hun computerscherm staan hebben.
Dan controleren ze of je wel echt zegt wie je bent door je klantnummer te vragen.


Je vraagt zelf om het rekeningnummer te veranderen en dan wil je het niet geven?
En dan klagen dat je niet geholpen werd .... Rare redenering eigenlijk .
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb ook al dagen geprobeerd om via my proximus te betalen en dat ding macheert langs geen kanten; Stuur je Berichten naar het Proximus theam dan krijg je geen gehoor; Ik heb nu voor de derde keer mijn geld gestort via home banking dat gaat ten minste wel. En als er nu 2 maal te veel is betaald moet men maar terugstorten.

Reageer