Wijziging pack

  • 5 September 2017
  • 6 reacties
  • 221 Bekeken

ik probeer nu al 4 dagen op rij een verandering in mijn pack te verkrijgen, meer bepaald ivm gsm abbonementen. Dit blijkt na herhaaldelijk contact met proximus klantendienst dus echt niet te lukken. Ze zeggen telkens dat het aangepast wordt maar dit gebeurd dus niet!! weet iemand raad??

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag nurce,

Wat wens je graag aan te passen aan je abonnementen? Graag meer info.

Groetjes,

Antonella
de gsm die al in het pack zit moet aangepast worden van mobilus full control S naar een gewoon abbonement mobilus S en de andere gsm die nog niet bij in het pack zit moet bij in het pack worden gezet en verder onveranderd blijven, zodat we voor beide 3G internet hebben ipv de 1.5G die we nu maar hebben.
groetjes
Reputatie 7
Badge +3
Dag nurce,

Ik zie dat deze wijzigingen reeds werden ingeleid op 05/09, maar door een softwarematig probleem nog niet zijn doorgestroomd. Ik heb dit nu gemeld aan IT via ticket nummer IM8506234.

Groetjes,

Antonella
Dank u wel hopelijk komt het nu in orde dan ?
Het is dus nog steeds niet in orde. Hoe kan ik overschakelen van familus naar tuttimus? Dit komt voor mij voordeliger uit en dan zijn de gsm nummers dadelijk mee in het pakket en is het probleem zo opgelost. Groetjes
dat "technisch probleem" stelt zich dus nog steeds?? Hoe lang kan dit duren om het opgelost te krijgen??? intussen heb ik wel al een factuur gekregen die NIET klopt met hetgeen ik gevraagd heb, en komt mijn zoon niet toe met zijn mobiel internet gezien de verdubbeling van het mobiel internet niet toegepast word zolang het probleem niet verholpen is.

Reageer