Wanneer de app MyProximus (niet meer) werkt


Reputatie 1
Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, (verbinding 1ste maal via 4G) en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan

grtz
marc

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Altijd het proberen waard, maar het kan ook een instelling zijn dat ze moeten doen bij Prox vooraleer het zal werken.

Is er dan een reden dat 4G moet aanstaan en het niet zou lukken met 3G, ik vraag dit omdat ik juist al net het omgekeerde gelezen heb?
Reputatie 1
Martin,

werkt met beiden, afhankelijk van je woonplaats/dekking...
Reputatie 7
Badge +5
Ok thanks
Bij mij werkte de app al enkele maanden niet meer, Ik kreeg steeds "........ probeer het later opnieuw".
Ik had myproximus reeds enkele keren verwijderd en terug geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Ik heb nu een oplossing.
1 Verwijder de app, 2 Installeer opnieuw, maar open de app nog Niet.
3 Ga naar 'Instellingen' (van smartphone), zoek onder 'Apps' de 'MyProximus' app, en klik erop.
4 klik nu op 'Gegevens Wissen' .
5 Open nu de MyProximus app,
Bij mij werkte het daarna terug.