Beantwoord

Verbruik raadplegen via MyProximus

  • 28 March 2017
  • 30 reacties
  • 1699 Bekeken

Reputatie 1
Hi,
Ik kan nog steeds niet mijn verbruik raadplegen via MyProximus online (desktop).
Ook de optie mobile internet is niet actief.

Hopelijk kan iemand mij hier helpen, via de telefoon support konden ze me niet helpen.

Mvg
Antonio
icon

Beste antwoord door AntonioCalcagnile 29 March 2017, 11:28

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1
Amai ik had meer reactie verwacht, was bij Telenet toch wel even anders.

@ProximusSupport
Kunnen jullie mij helpen ... of moet ik misschien terugnaar Telenet 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Beste Antonio,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 1
Joel,

Ik nu via de telefoon support toch een oplossing gekregen.
Binnen 48u zou het normaal in orde moeten zijn.

Antonio
Joel,

Ik nu via de telefoon support toch een oplossing gekregen.
Binnen 48u zou het normaal in orde moeten zijn.

Antonio


het zelfde hebben ze mij ook verteld aan de telefoon twee weken geleden en het is nog altijd niet in orde
Reputatie 5
Badge +3
Dag Antonio,

Kan je ons zeker op de hoogte houden over het verloop hiervan?

Mvg, Nicky
Reputatie 1
Hi NickyL, Joel M,

Het is nu na 48u nog steeds niet opgelost.
Begint toch wel echt te lijken dat jullie systemen gedisigned/geprogrammeerd zijn door een bende kloefklaffers.

Zal een prive bericht sturen naar Joel M en zou graag hebben dat een dossier wordt geopend en hier dagelijk een rapport van krijg. Zo zullen ze wel zorgen dat het vlug opgelost is.
Reputatie 2
Badge
Hi NickyL, Joel M,

Het is nu na 48u nog steeds niet opgelost.
Begint toch wel echt te lijken dat jullie systemen gedisigned/geprogrammeerd zijn door een bende kloefklaffers.

Zal een prive bericht sturen naar Joel M en zou graag hebben dat een dossier wordt geopend en hier dagelijk een rapport van krijg. Zo zullen ze wel zorgen dat het vlug opgelost is.

Zelfde probleem al bijna 3 maaaaaanden
gelukkig geen machine it'ers bedrijf was al failliet
Reputatie 1
Hi NickyL, Joel M,

En nog altijd niets ... en veel reactie krijg ik van Proximus niet.
Misschien toch maar terug naar Telenet gaan, daar bolde alles van dag 1 correct.

Hi NickyL, Joel M,

Het is nu na 48u nog steeds niet opgelost.
Begint toch wel echt te lijken dat jullie systemen gedisigned/geprogrammeerd zijn door een bende kloefklaffers.

Zal een prive bericht sturen naar Joel M en zou graag hebben dat een dossier wordt geopend en hier dagelijk een rapport van krijg. Zo zullen ze wel zorgen dat het vlug opgelost is.
Reputatie 7
Badge +3
zoals je gevraagd hebt, heeft Joel vrijdag een ticket opgemaakt.

je wordt van de oplossing nog op de hoogte gebracht : de meeste problemen zijn gelukkig wel snel oplosbaar, maar dat is niet altijd zo, volledig buiten onze wil om :-(

vriendelijke groeten

tina
Reputatie 1
Hi tina.b,

Het is nog altijd niet opgelost, en van een ticket ben ik niet op de hoogte gebracht.
Ik wil gewoon mijn verbruik kunnen volgen, dat moet toch relatief simpel mogelijk zijn.

Mvg,
Antonio
Reputatie 1
Tina.b,

Ik heb een network trace gedaan en daarbij zie ik dat de response van https://5452414.fls.doubleclick.net/activityi;src=5452414;type=sgoals;cat=sgpv30s;u1=private;u2=MyProximus;u3=My-usage__;u4=nl;u8=1491302584106-Repeat;u9=1%7C0%7C1%7C1%2C2%2C3%2C4%7C0;ord=1;num=9352294672405.049? leeg is (gen data).
Dit is waarschijnlijk de reden waarom ik gee data zie over mijn verbruik.

Antonio

Hi tina.b,

Het is nog altijd niet opgelost, en van een ticket ben ik niet op de hoogte gebracht.
Ik wil gewoon mijn verbruik kunnen volgen, dat moet toch relatief simpel mogelijk zijn.

Mvg,
Antonio
Reputatie 7
Badge +3
Antonio, dank voor feedback.

ik geef jouw melding mee in het dossier voor mijn collega van MyProximus; hopelijk helpt het om verder op te lossen !

groeten
Badge +4
Hi tina.b,

Het is nog altijd niet opgelost, en van een ticket ben ik niet op de hoogte gebracht.
Ik wil gewoon mijn verbruik kunnen volgen, dat moet toch relatief simpel mogelijk zijn.

Mvg,
Antonio

Ik heb ook lang mijn verbruik niet gezien, maar sinds vorige week lukt dit enigszins " Maar " ipv 750 GB (onbeperkt) krijg ik maar 150 GB maandvolume ! :8
Benieuwd wanneer ik binnen een week aan die limiet zit en op smallband ga terecht komen terwijl ik onbeperkt heb :S
Reputatie 1
Hi tina.b,

Het is nog altijd niet opgelost!
Ikheb ook al op de mails van jouw collegas gereageerd en gemeld dat het nog steeds niet in orde is.
Tot grote onsteltenis kreeg ik een mail dat mijn klacht afgesloten is omdatr deze opgelost zou zijn ... WAT NIET IS.
Dit is onaanvaardbaar voor mij ... ik eis een degelijke verklaring voor dit klantonvriendelijk gedrag.
Dit heb bij Telenet nooit megemaakt.

Hopend op een vlugge reactie en oplossing,

Mvg.
Antonio

PS: Ik betaal geen enkele rekening tot dat dit probleem opgelost is.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Antonio!

Ik zie dat het ticket met referentie 42092772 vandaag is afgesloten. Dwz, dat de toegang zou moeten werken. De collega geeft ook aan u hierover via mail geïnformeerd te hebben.

Mvg, Cindy
Reputatie 1
Hi CindyD,

Dat kan zijn maar het werkt niet.
Heb deze ochtend geprobeerd en nu (14:35).

Terug openen en oplossen zou ik zo zeggen.

Antonio
Reputatie 5
Badge +3
Antonio,

Je krijgt nu een activatie code, kan je mij deze even bezorgen? Dit via een PB, kan je sturen door op de link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Reputatie 1
NickyL,

Heb de validatiecode doorgestuurd via privebericht.
Reputatie 1
MyProximus login is onbruikbaar.
Spring error 🙂
Badge +4
Gebruikt u soms een adblocker ook ???
Reputatie 1
Neen allen een cleane Chrome
Reputatie 1
issue is al opgelost BTW
Geachte,
Ik ben nieuw hier maar ik zou willen weten hoe ik de app myproximus kan gebruiken .
Ik kan alleen het verbruik zien van mijn internet via gsm en voor de rest niks .Ik heb daarstraks
naar de 0800 nr gebeld maar deze werd verbroken .In plaats van direct terug te bellen voor de
reactie van de klant zouden ze beter terugbellen voor de klant verder te helpen .Ik ben meer en meer
aan het denken om terug over te stappen naar telenet want heb het gevoel dat ik niet word geholpen .
Ik denk dat jullie ook een limiet hebben gezet op het bellen met 0800 nr want dit is al de tweede maal dat het voor valt.
Hopende op een vlug antwoord van u groet ik u
Hi tina.b,

Het is nog altijd niet opgelost!
Ikheb ook al op de mails van jouw collegas gereageerd en gemeld dat het nog steeds niet in orde is.
Tot grote onsteltenis kreeg ik een mail dat mijn klacht afgesloten is omdatr deze opgelost zou zijn ... WAT NIET IS.
Dit is onaanvaardbaar voor mij ... ik eis een degelijke verklaring voor dit klantonvriendelijk gedrag.
Dit heb bij Telenet nooit megemaakt.

Hopend op een vlugge reactie en oplossing,

Mvg.
Antonio

PS: Ik betaal geen enkele rekening tot dat dit probleem opgelost is.
Reputatie 7
Badge +3
Nicky, voor jouw account zijn de vaste producten nog niet toegevoegd aan MyProximus. Je login is inderdaad OK. via volgende link vind je info ivm je prodcuten en MyProximus :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

kan je dit eens nakijken ? als je hulp nodig hebt, lezen we het ?

groeten

Tina

Reageer