Vraag

Tuttimus en 2GB mobiele data

  • 10 January 2017
  • 8 reacties
  • 557 Bekeken

Ben overgestapt van pack naar tuttimus
gsm abo geven 1Gb weer terwijl dit toch 2Gb moet zijn? Mobilus S
my proximus geeft nog altijd oude situatie weer (bv smart-15 voor gsm) en geeft heel de tijd technische problemen als je iets wil opvragen/wijzigen? Nergens iets van Tuttimus te zien? Is dit normaal of duurt dit zolang? Op

8 reacties

Reputatie 3
Badge
Stuur je een privebericht met je klantnummer?
Reputatie 7
Badge +1
Stuur je een privebericht met je klantnummer?
Ben jij een nieuwe Proximus medewerker. Heb je nog nooit gezien en er staat Guru bij je naam en niet PX medewerker.
Reputatie 7
Badge +6
Stuur je een privebericht met je klantnummer?
Ben jij een nieuwe Proximus medewerker. Heb je nog nooit gezien en er staat Guru bij je naam en niet PX medewerker.

Kristof is wel degelijk een Proximus collega, Antoon, maar geen klanten support medewerker, maar een MyProximus specialist.
Mvg,
Wim,

Waarom voorziet Proximus dan eigenlijk niet meer specialisten op het forum, buiten een "MyProximus" specialist, dit zou toch heel interessant zijn dat er ook voor andere diensten hier specialisten vertegenwoordigd zijn?

Mvg
Reputatie 7
Badge +6
Wim,
Waarom voorziet Proximus dan eigenlijk niet meer specialisten op het forum, buiten een "MyProximus" specialist, dit zou toch heel interessant zijn dat er ook voor andere diensten hier specialisten vertegenwoordigd zijn?
Mvg

Martin,
Onze Proximus support medewerkers, herkenbaar aan het Proximus-logo in hun avatar, zijn allemaal specialisten klantendienst, hetzij customer care, hetzij technisch, hetzij de beide. Kristof is, naast zijn drukke bezigheden, geheel vrijwillig hier op het forum aanwezig om MyProximus problemen mee trachten op te lossen. Indien onze support medewerkers niet zelf het antwoord op de vraag weten, gaan zij ten rade bij de specialisten, en nadien posten zij desgevallend hun feedback hier op het forum.
Er zijn veel meer mensen bezig achter de schermen van onze social media kanalen dan zichtbaar voor de klant.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Wim,
Waarom voorziet Proximus dan eigenlijk niet meer specialisten op het forum, buiten een "MyProximus" specialist, dit zou toch heel interessant zijn dat er ook voor andere diensten hier specialisten vertegenwoordigd zijn?
Mvg

Volledig mee eens. Worden vaak vragen in die richting gesteld en dan wordt er gewoon niet op geantwoord. Voorbeeld uitbreiding HD zenders voor 2017 en waarom dat Yelo TV van TN alle zenders heeft en TV Overal van PX niet. Zo zijn er meerdere vragen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rudymonn,

Als je klantgegevens stuurt via deze link kunnen we alles voor je nakijken. (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +1
Wim,
Waarom voorziet Proximus dan eigenlijk niet meer specialisten op het forum, buiten een "MyProximus" specialist, dit zou toch heel interessant zijn dat er ook voor andere diensten hier specialisten vertegenwoordigd zijn?
Mvg

Martin,
Onze Proximus support medewerkers, herkenbaar aan het Proximus-logo in hun avatar, zijn allemaal specialisten klantendienst, hetzij customer care, hetzij technisch, hetzij de beide. Kristof is, naast zijn drukke bezigheden, geheel vrijwillig hier op het forum aanwezig om MyProximus problemen mee trachten op te lossen. Indien onze support medewerkers niet zelf het antwoord op de vraag weten, gaan zij ten rade bij de specialisten, en nadien posten zij desgevallend hun feedback hier op het forum.
Er zijn veel meer mensen bezig achter de schermen van onze social media kanalen dan zichtbaar voor de klant.
Mvg,

Hallo Wim. Een ding snap ik niet. Elk bedrijf een jaarlijkse doelstelling. Neem aan dat PX dit ook heeft. Dan kan PX nu toch mededelen aan haar klanten wat die zijn. Speciaal op TV gebied, volgens Dominique Leroy het paradepaardje van PX , moet men toch kunnen zeggen qua zenderuitbreiding, meer HD aanbod, PX TV app zelfde aantal zenders zoals Yelo TV enz.
Mvg

Reageer