Synchronisatie skynet mails met verschillende toestellen niet mogelijk ?

  • 15 March 2014
  • 2 reacties
  • 2899 Bekeken


heb verschillende toestellen in gebruik; ipad, iphone en vaste PC


elk van de toestellen is geconfigureerd om skynet mail te ontvangen (via pop.skynet.be, serverpoort 110) en verzenden (via relay.skynet.be, serverpoort 25).


Dit wil zeggen elke mail verstuurd naar mijn skynet box komt binnen op elke toestel, maar elke mail moet wel AFZONDERLIJK verwijderd worden van elk toestel !


WAAROM KAN DIT NIET GESYNCHRONISEERD WORDEN ZODAT DE EMAIL MAAR 1X VERWIJDERD MOET WORDEN OP EENDER WELK TOESTEL ?

2 reacties

Hoe komt het dat als er een email wordt verwijderd op de Ipad voor deze bij outlook is binnengehaald, deze bij outlook niet meer te vinden is, ook niet bij verwijderde items? vroeger was dat niet zo, waarom nu wel?
wat mijn man niet wil beantwoorden verwijderd hij van de Ipad, alleen ik krijg deze boodschappen dan ook niet meer te zien?
als ik inlog bij Skynet zie ik dan wel dat deze in de map verwijderde items zitten.
hoe kunnen wij dit oplossen? ik wil in outlook alles binnenkrijgen (laptop als vaste pc in huis) mijn man neemt de ipad om alles te zien
Reputatie 6
Badge +3
Dag Freddy,

Dit hang af van de instellingen van de mailbox.

Er is een verschil tussen imap en pop mailboxen.

Via deze link wat uitleg over imap vs pop3.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_imap_vs_pop3/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/waarom-is-imap-beter-dan-pop3.html

Mvg

Jimmy

Reageer