Vraag

Storingen

  • 6 June 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Hallo, sinds enkele weken heb ik geregeld storingen op mijn tv en internet. Eerst is het begonnen met het uitvallen van de Tv. Door mijn decoder uit te zetten en weer aan te zetten na enige tijd was dit opgelost. Maar het bleef zich herhalen. Dan een tijdje later kon ik op mijn I-pad niet meer inloggen. Met mij I-Mac ging dat nog wel, behalve dat sommige functies niet werkten. Ik ben naar mijn Mac. Verdeler geweest met mijn I-pad in de hand. Maar op hun net werkte. Die perfect. Op vakantie geweest en daar werkte mijn I-pad perfect. Terug thuis met mijn I-pad alles ok. Maar mijn I-Mac doet nogaltijd vreemd, bank en yahoo bv. Krijg ik niet open. Bij yahoo krijg ik een melding over iets te veel doorverwijzingen heb gedaan. Sinds ik terug ben van vakantie merk ik ook dat mijn decoder geregeld uitvalt en dan weer automatisch opstart. Ik heb nu de test gedaan on line via mijn I-pad want via mijn I-Mac geraak ik ook niet op myproximus en die zegt dat de verbindingen goed zijn. Zou het kunne dat ik mijn Modum toch moet omwisselen?

1 reactie

Tips om je internet te verbeteren
Als je kan gebruik maken van de wifi-5.0 ipv wifi-2.4 gebruik dan best deze.

Reageer