Schade door technieker - opvolging door Proximus

  • 12 July 2017
  • 6 reacties
  • 478 Bekeken

Beste


Wij hebben meermaals contact gehad met Proximus i.v.m. een technieker die per ongeluk schade heeft toegebracht aan onze luster.

Het zou met "prioriteit" worden behandeld. (KLACHT 29993701)

04/07/2017 - nog steeds niets gehoord 😏

Technieker werkt in onderaanneming van Proximus, heeft dit hier iets mee te maken waarom dit zo lang duurt?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Thomas,

De gemiddelde behandelingsduur van een dossier is 10 werkdagen.

Dossier 29993701 is opgemaakt op 05/07/2017 en nog in behandeling bij de bevoegde dienst, die je verder zal informeren.

Groetjes,

HeidiE
Vandaag is de 10de werkdag, hopelijk krijgen we eindelijk een antwoord!!
Beste Thomas,

De gemiddelde behandelingsduur van een dossier is 10 werkdagen.

Dossier 29993701 is opgemaakt op 05/07/2017 en nog in behandeling bij de bevoegde dienst, die je verder zal informeren.

Groetjes,

HeidiE



We hebben tot onze verbazing nog steeds geen feedback gekregen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thomas,

Mijn collega Dominique, die instaat voor schadedossiers van de onderaannemers, is deze week niet aanwezig.

Ik heb haar een mail verzonden, ze zal je maandag contacteren!

(Als je mij een privébericht stuurt bezorg ik je haar rechtstreeks nummer, dan kun je indien gewenst zelf contact opnemen.)

Groetjes,

HeidiE
Dag Thomas,
Mijn collega Dominique, die instaat voor schadedossiers van de onderaannemers, is deze week niet aanwezig.
Ik heb haar een mail verzonden, ze zal je maandag contacteren!
(Als je mij een privébericht stuurt bezorg ik je haar rechtstreeks nummer, dan kun je indien gewenst zelf contact opnemen.)
Groetjes,
HeidiE

Beste

Er heeft nog steeds niemand van Proximus contact opgenomen met ons. Wij zijn te bereiken vanaf 17u.. wanneer u naar de vaste lijn belt wanneer we overdag wetken zijn kunnen we niet reageren...
Reputatie 7
Badge +3
Dag Thomas,

Ik wil je graag Dominique haar rechtstreeks nummer bezorgen, maar dan via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer