Vraag

Raadplegen oproepgeschiedenis gsm-gebruik

  • 6 June 2018
  • 5 reacties
  • 2475 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Na dagen proberen ben ik erin geslaagd een overzicht te krijgen van men oproepgeschiedenis.
Alleen...…………….ik krijg nu 'n overzicht voor de periode van 22/12/2017 tot 13/01/2018.
Waar is de rest ?
Hetzelfde probleem bij het raadplegen van de belgeschiedenis van de gsm van m'n echtgenote.
Hier krijg ik 'n overzicht voor de periode 20/12/2017 tot 27/12/2017.

Het kan toch niet zijn dat ik alleen deze problemen heb. Maar kennelijk niemand die nog reageert.
Vandaar m'n oproep...…..wie heeft problemen met het raadplegen van z'n overzicht van z'n oproepgeschiedenis.
En aan de proximusmedewerkers……...kan dit nagekeken worden

Met vriendelijke groeten

5 reacties

TUI: bij mij werkt het al geruime tijd niet meer om de oproep-/laad-geschiedenis van mijn P&G op te vragen en dit hebben er inderdaad nog gemeld.
Reputatie 7
Badge +3
Rooboo,

het spijt me dat je niet alles kan opvragen. Ik heb een bericht gestuurd naar de collega's van MyProximus met de vraag om dit te onderzoeken. Vorige case is blijkbaar foutief afgesloten en niet correct afgehandeld.

Zij zullen je via mail informeren over hun bevindingen. Hopelijk raakt het snel opgelost.

Vriendelijke groeten,

Tina
Werkt weeral niet maar heb het overzicht nodig voor onkostennota werkgever.
Heb al eens een ticket geopend en dan ging het 1x, was wellicht per toeval ???
Als ik nu iets krijg is het van jan. 2011 ????
Reputatie 5
Badge +2
Hallo csls!

Waarmee kan ik u helpen?
Kan u uw vraag eventueel in een privébericht sturen via volgende link aub?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter
Het is weeral onmogelijk om de bel geschiedenis op te vragen. Graag oplossen aub
Ik heb het overzicht nodig om mijn telefoonkosten in te dienen bij de werkgever. Echt vervelend dat dit telkens via het forum moet aangevraagd worden ..

Reageer