Vraag

Punten inruilen voor data

  • 23 July 2018
  • 7 reacties
  • 329 Bekeken

Ik heb tijdelijk wat meer data nodig voor mijn gsm. 'k zit nl. aan het maximum van 3Gig.
Nu wou ik 3200 punten omruilen voor 2 gig extra maar ik zie enkel het gsm-nr van mijn vrouw waar ik deze punten aan kan toewijzen. Nochtans staan onze beide gsm-nrs op hetzelfde proximus-abonnement.

Wat kan ik doen opdat ik deze punten aan mijn gsm-nr kan toewijzen?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Lode,
Als je ons nog even via deze link de gegevens (klantennummer / gsmnummer) doorgeeft kunnen we dit nakijken.
Mvg, Wilfried
tot op heden is dit nog steeds niet opgelost. Gelieve mij zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We zijn nu reeds 8 dagen verder zonder een deftige oplossing.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lode, men is nog steeds bezig met jouw dossier , de update van van donderdag 2 augustus is , dat het gaat om een technisch probleem, de backoffice heeft hiervoor een IT ticket aangemaakt om het tweede gsmnummer ook de mogelijkheid te geven om de punten in te ruilen voor data. Bedankt voor jouw geduld alvast. Groetjes, Aziz
Beste Aziz,

gelieve dit probleem echt wel prioriteit te geven!! Ik ben benieuwd wat proximus gaat doen met de extra data die ik heb verbruikt in juli (nl. 1 gig meer). Gaan zij deze aanrekenen toen ik reeds aangaf op 24 juli dat ik 2 gig meer wou? Dat lijkt me niet fair... Nu zijn we reeds 2 weken verder en nog steeds geen deftig antwoord. Het ligt misschien niet aan jou maar een ticket aanmaken voor zo'n 'gewoon' probleem na 2 a dagen lijkt me eerder gewenst.
Reputatie 7
Badge +1
Snap dit niet. Op een vorig forum item over dit heb ik gezegd dat ik een mail hebgekregen van PX dat er met inruilen punten voor data een technisch probleem bij PX is. Ze weten niet hoe lang dit duurt voordat dit opgelost is. Zou o zo mooi van PX zijn de mensen hierover in te lichten zodat ze niet voor bovenstaand probleem komen zoals gezegd in dit item. Een dossiernummer aanmaken heeft volgens mij geen nut, PX moetvdit gewoon oplossen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Lode,
Er is zoals mijn collega vermelde reeds een dossier 34973624 opgemaakt op 02/08 en staat nog open voor behandeling
In de 'nog te factureren details is er voor juli 2018 een verbruik geregistreerd van 12,46 EUR mobiel data verbruik voor het nummer 0495183592.
We kunnen dit bedrag vanaf het gefactureerd wordt wel crediteren, momenteel kunnen we er nog niet op werken.
Mvg. Wilfried
Dag Wilfried,

wat is de status van mijn dossier??? Het werkt nog steeds niet en ondertussen zijn we meer dan 1 maand ver zonder enige concrete oplossing.

Ik had graag een kredietnota bekomen voor mijn verbruik voor juli.

Ondertussen vervallen er +800 punten eind september zonder dat ik deze kan omruilen voor extra data.

Lode

Reageer