Vraag

Proximus webmail

  • 9 April 2018
  • 8 reacties
  • 1004 Bekeken

Ik gebruik al zo'n 18 jaar webmail van Proximus, ik was zelfs één van de eerste gebruikers toen. Altijd zonder veel problemen. Sinds enkele jaren had ik op mijn account ook een alias voor mijn zoon toegevoegd. Zo had hij zijn eigen email-adres maar zag ik toch wat er binnenkwam. Beide emailadressen zijn gelinkt met mijn gmail-account.
Na het veranderen van webmail kan ik het onderdeel 'aliassen' nergens meer terugvinden. Zodus ook geen alias meer toevoegen of de reeds bestaande verwijderen of aanpassen. De aangemaakte alias zelf is wel nog actief gezien ik deze avond nog een mail binnenkreeg op die naam....
Ik kan trouwens wel nog mails versturen vanop mijn webmail-account onder naam van één van de aliassen.
De vraag is nu: waar staat dit onderdeel nu? En als dit onderdeel niet meer beschikbaar is, hoe verander ik dan nu de reeds bestaande alias?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
My Proximus - Mijn producten - Internet - Proximus mail geeft lijst e-mail adressen/aliassen
Dat werkt idd wel bij het account van mijn man waar internet/tv/telefoon op staan maar niet op de mijne waar enkel een gsm abonnement op staat...

Reputatie 7
Badge +4
Ja, ik vrees dat dit enige tijd geleden met "de nieuwe webmail" gewijzigd is en dat u voortaan - zonder tegenbericht van Px medewerkers - dit enkel via MyProximus via het account waaraan het internet product gekoppeld is, kunt zien/wijzigen
Indien dat zo is, heb ik een probleem vrees ik... Het webmail-account is al sinds jaar en dag gelinkt aan het account van dit gsm-nummer.
Wacht mss toch best af tot morgen als de Proximus medewerkers hier langs komen om te zien hoe ze u eventueel kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees dat ik even niet mee ben...
https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen.html
E-mail is voor zover mij bekend altijd aan het internet-product gekoppeld geweest
Toegegeven vroeger - tot x maand geleden - kon men aliassen beheren in webmail (maar deze functie is voor zover mij bekend weg en nu enkel terug te vinden via My Proximus - Mijn producten - Internet - ...)
Eventueel wachten op Px medewerkers voor bevestiging/ontkenning

P.S.
Zelf heb ik een vast/internet account A en een GSM account B en kan ik enkel via account A bv. mijn aliassen beheren
aliassen kun je nu inderdaad enkel beheren via MyProximus ....... proximus mail
maar zoals ik al zij wacht gewoon de reactie van proximus medewerkers af want zij kunnen mss toch iets meer dan wij 😉 ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Stefany, bezorg je ons via deze link even het mailadres waarvan je de alias wil aanpassen, alsook welke aanpassing je juist wil uitvoeren?

Reageer