Vraag

Proximus technisch probleem

  • 28 August 2018
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo,

Wanneer ik op de site van Proximus inlog en naar mijn producten ga zegt Proximus het volgende:

Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor.
Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.

Ik heb dit probleem nu al een uur lang.
Ik zit over mijn download limiet dus ik zou graag bij willen vragen maar dat gaat nu niet door deze technische storing.

Is er enige oplossing voor dit probleem?

Grt,
Carine

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Carine,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer doorgeven.
Mvg. Wilfried
Ik heb net hetzelfde op de epic app krijg ik je bent geen epic en op de my proximus website "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Ik kan mijn verbruik niet meer raadplegen en ja op chrome/firefox/IE en de cookies zijn opgegeten
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

Voor problemen met de Epic app of abonnementen, raad ik aan hun team te contacteren. Je kan hen contacteren via Facebook op hun pagina: https://www.facebook.com/proximusepic/?fb_dtsg_ag=AdxA9Sbauw-cciW8R6YfPCt15l2SqfNbyJ83hhajJERHQw%3AAdzMIAeKzy4UuT1LvU61rNL9GvQGh1wf3_1pgiptGEXKIQ.

Groetjes,
Lorentz.
wanneer gaat proximus eens zorgen voor een degelijk online app voor myproximus?

als je meerdere keren de boodschap krijgt : oeps er ging iets fout en mensen komen op dit forum voor hun beklag te doen, heeft het geen enkel zin om een medewerker (van mifratel en consoorten) dit individueel te laten oplossen. dit met meestal ergere dingen (verkeerde dingen die worden gedaan of hun belofte niet nakomen) tot gevolg. zorg dat u applicatie goed draait en doe niet zoals nu dat er telke male een individuele oplossing wordt gegeven. een uitdaging voor de it-afdeling van proximus.

Reageer