PROXIMUS (e-service)

  • 25 March 2012
  • 9 reacties
  • 2686 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste,

Sedert de samenvoeging met Belgacom, zie ik geen resterende beltijd meer, enkel verbruik bij proximus, bij belgacom zie ik het wel. Vroeger ook op de proximus website.

Iemand meer uitleg graag

Grtn

9 reacties

Badge +1
Het is niet zo moeilijk maar je moet het weten. Ik heb een foto bij gestokken hopelijk verduidelijkt dit wat. Als je op het blauwe vlak drukt onder de zwarte pijl ga je naar je belgacom account en alsj je op het vlakje onder de rode pijl drukt ga je naar je proximus account. Zo is het bij mij toch.
Reputatie 2
Badge
@swimmer4, dat lukte me wel, maar er staat niks dan verbruik op; vroeger stond er ook wat er overbleef van uw belkrediet.

Zoals bij belgacom.

ps: ik heb mobieltje bij belgacom en eentje bij proximus

grtn
Ik zit met een zelfde probleem om de voicemail uit te schakelen van een proximus abonnement.

Als u kijkt bij de help onderwerpen wordt nog uitgelegd hoe het vroeger was op de proximus webside, maar in de vernieuwe e-servvice kan ik niets vinden.

Het is juist alsof de e-service webside zo eventjes tussendoor is gemaakt en alles wat vergeten is zullen ze later misschien eens er bij zetten. Wordt zoiets niet getest,,,,????
Badge +1
@Kieken10 Hopelijk heb je hier wat aan:

Klik eerst op het tablad Mijn factuur en verbruik en dan zie deze foto

ps: je kan ook altijd je Hello app van belgacom gebruiken. Deze vindt je hier.
Badge +1
@lucky Hier vind je wat je zoekt denk ik. Ik heb dit gevonden in de help van belgacom.

Via deze link kan je het normaal via de e-services doen. Dit staat onder "Diensten zonder vast maandelijks bedrag".

Als deze link niet werkt kan je ook altijd naar het tablad Mijn producten in je e-services gaan. Dan tussen mijn opties zie je voice mail staan.
Dank u , ik heb het kunnen aanpassen via"'deze' link ine-service, Is het terug bijgevoegd of enkel als zichtbaar als via proximus inlog? Ik heb altijd viade belgacom webside ingelogd op e-service en als ik dan naar de opties ging was er niets van voice mail te zien? Ik heb na het veranderen nog eens ingelogd via de oude weg maar krijg fout melding voor optiesen verbruik.

Ik zaal morgen nog eens kijken .

In in iedergeval nog eens bedankt.
Sinds jaart en dag is de e-sevices bereikbaar via beveiligde link https://admit.belgacom.be


groetjes,

Elsa
Inloggen was nooit een probleem.

Ik heb het nog nagezien 'voice mail ' isbijgevoegd aan het menu, was bij de eerste week (?of 2) niet in het menu opgenomen.

Blijkbaar zullen ze volgen op allerlei forum wat er fout is en dan aanpassen.
Reputatie 2
Badge
Ik heb nog altijd geen rest van belkrediet op proximus abonnement

iemand raad ?

grtn

Reageer