Beantwoord

Producten werken niet op MyProximus

  • 17 April 2016
  • 2 reacties
  • 939 Bekeken

Hallo,

Ik heb een pak met televisie, internet en GSM. Ik heb ook een account op MyProximus, maar wanneer ik hierop inlog blijkt er niets te werken.

-GSM: er verschijnt een knop met volgende tekst: " Voeg uw gsm-nummers toe aan MyProximus - Met deze MyProximus-account kunt u eveneens uw mobiele diensten beheren.". Wanneer ik hierop klik om mijn GSM-nummer toe tevoegen, verschijnt er "Deze optie is gereserveerd voor Proximus Mobile-klanten.". Ik ben echt wel Proximus Mobile-klant...

-Wifi Hotspots: ook hier lukt inloggen niet... Nochtans zou dit in de pack moeten zitten...

-ProximusTV (Overal) via de computer lukt niet. Ik moet Silverlight installeren, maar na vijf installaties blijft dit verschijnen. Ik heb ook de App gedownload op mijn (Windows)-pc. Als ik deze app open, verschijnt er dit: "mijn account - Kies het proximus-telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden." Maar verder niets. Ik kan nergens klikken, ik kan nergens iets intypen... gewoon een blauw scherm...

-ProximusTV (Overal) via tablet / gsm: "Geen toegang - de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).

--> Als ik inlog via de pc op MyProximus, kom ik op het welkomscherm met "Welkom bij MyProximus" en dan twee knoppen: "Mijn overzicht" en "Mijn account". Als ik dan "Mijn account" aanklik, ga ik naar desbetreffende pagina met meer menu-knoppen bovenaan: "Mijn overzicht" - "Mijn producten" - "Mijn factuur & verbruik" - "Mijn account" - "Mijn berichten" - "Mijn support". Gelijk welke knop ik aanklik, ik keer iedere keer terug naar het welkomscherm.

Ik kan geen facturen bekijken, ik kan geen producten toevoegen...

Kan iemand mij helpen? Dit kan toch niet....?!?
icon

Beste antwoord door Elsa 17 April 2016, 17:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zo te horen heb je hier een serieus probleem, als ik u was zou ik zo rap mogelijk naar de klantendienst bellen.
Ik den het ook dat ze je profiel instellingen eens gaan moeten onder de loep nemen.
Technische helpdesk bereikbaar op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Je kan ook een privé bericht sturen naar -> Het Proximus Team
waar je het probleem doorgeeft en je klantnummer doorgeeft.

Reageer