Vraag

Problemen met MyProximus na kiezen nieuw tariefplan

  • 5 June 2017
  • 0 reacties
  • 147 Bekeken

Onlangs heb ik een smartphone aangeschaft en ben ik van tariefplan veranderd: van Mobile Start bis naar Mobilus FullControll S. Sindsdien krijg ik volgende foutmeldingen in MyProximus:

1- onder Mijn krediet & verbruik: "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar."
Hoe kan ik lopend verbruik checken op MyProximus? (lopend verbruik = resterende data en resterende belminuten)

2- onder Mijn Premium Club : "U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."

Ik zou m'n Premium Club punten willen overdragen omdat ik een mail kreeg met de volgende mededeling:

Je hebt onlangs een nieuw tariefplan gekozen. Hierdoor voldoe je niet langer aan de voorwaarden van Premium Club en wordt je lidmaatschap automatisch stopgezet. De lidmaatschaps-voorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.
Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.


Hoe moet ik de punten overdragen als ik geen toegangsrechten meer heb?


Proximus, jammer dat nergens duidelijk op de website staat bij welk tariefplan Premium Club van toepassing is. Jullie verwijzen naar de algemene voorwaarden van Premium Club,...die zullen voor de meeste klanten geen duidelijkheid scheppen als het gaat om met welk tariefplan men Premium Club punten verzamelt en met welk tariefplan niet. Vreemd is ook dat ik nu 15 EUR per maand betaal, in plaats van 8 EUR, en door deze wijziging van tariefplan geen Premium Club punten meer verzamel. Blijkbaar moet ik het nu stellen met het getrouwheidsprogramma Play and Gold, maar veel zin om mee te doen met het "graafspel" of om piraten 1.500m te lanceren heb ik niet. Tot slot, vreemd dat op de site van Play and Gold (onder de voorwaarden) staat:
"Play&Gold is voorbehouden voor klanten van Pay&Go en is niet toegankelijk voor klanten met een abonnement of een partnerkaart."

Ik dacht dat ik een abonnement had en geen Pay&Go-klant was...

Kunnen mijn vragen in het vet beantwoord worden aub + kan het commerciële team eens de getrouwheidsprogramma's bekijken aub?

0 reacties

Geen reactie

Reageer