premium club punten inwisselen

  • 23 September 2011
  • 6 reacties
  • 8259 Bekeken

Doordat mijn GSM deel uit makt van het pack tv-internet-vast-mobiel kan ik niet inloggen op de proximus website. Sinds maandag probeer ik telefonisch 4300punten + 50€ in te wisselen voor de "samsung chat 335 black". Na minutenlang wachten word ik van het kastje naar de muur gestuurd: gsm is niet beschikbaar (volgens belgacom website wél), ik moet dit online aanvragen (gaat niet door mijn pack), GSM is niet voorradig, probeer later nog eens... Ik vind deze service naar een pack abonnee ondermaats. Hoe kan ik 4300punten + 50€ in wisselen voor de "samsung chat 335 black"?

6 reacties

U kan punten inruilen via de e-service van Belgacom, via voordelen & vervolgens Premium Club. Ik vind het ook jammer dat mijn GSM sinds het pack tv-internet-vast-mobiel een Belgacom nummer is geworden i.p.v. Proximusnummer en zodoende inloggen bij Proximus onmogelijk is geworden (enkel als bezoeker mogelijk & sms-jes online versturen ook niet meer mogelijk) maar het inruilen van de punten is bij mij prima gelukt via de e-service van Belgacom. Veel succes ermee.
Beste johan.2363,

Greetje11 heeft gelijk : u kan dit doen via de e-services van Belgacom.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste,

Via e-services - voordelen - premium club is deze GSM NIET te zien.

Via Belgacom - GSM catalogus - premium club is deze WEL te zien MAAR... Wanneer ik deze GSM met punten wil aankopen word ik doorverwezen naar "premium club online" maar hier kan ik NIET inloggen wegens het "pack probleem".

Daarom contacteerde ik telefonisch de dienst maar ook daar kan niemand me hiermee helpen. Kan iemand hiermee helpen aub?????????
Inderdaad, het type GSM dat u zou wensen komt niet voor in de lijst van de aangeboden toestellen door Premium Club. Ik veronderstel dat U, indien u punten wenst in te ruilen voor een GSM, een toestel zal moeten kiezen uit de collectie die door de Premium Club wordt aangeboden. Indien U een ander GSM-toestel wenst te kiezen vrees ik dat dit niet mogelijk zal zijn met inruilpunten via de Premium club. 100 % zéker ben ik hier niet van maar hieromtrent kunt u bellen naar 1910 of de klantendienst voor verdere informatie. Hopelijk kan men u daar verder informeren.
Badge
beste

enkel de gsm's voorkomend bij é-services "uw voordeel" kunnen door middel van inruil punten en opleg bekomen worden. Deze lijst is niet dezelfde dan deze voorkomend op de Belgacom - Proximus website en voor aankoop beschikbare toestellen

muisje
Allen,

Bedankt voor de antwoorden. Ik probeer maandag nogmaals telefonisch de punten in te ruilen voor mijn keuze GSM (Ik deed dit de voorbije week een 4-tal keer, zonder succes). Hopelijk is hij dan (eindelijk) "voorradig".

@muisje: De belgacom website vermeldt duidelijk bij mijn keuze gsm, in het tabblad premium club : "12600 Premium Club punten of 4300 Premium Club punten en € 50 in ruil voor deze gsm", ik verwacht als klant dan ook dat dit gerespecteerd wordt. Uw antwoord dat "enkel de gsm's voorkomend bij é-services "uw voordeel" kunnen door middel van inruil punten en opleg bekomen worden. Deze lijst is niet dezelfde dan deze voorkomend op de Belgacom - Proximus website en voor aankoop beschikbare toestellen" vind ik geen aanvaardbare uitleg.


Mvg,


Johan

Reageer