Premium Club

  • 26 August 2011
  • 31 reacties
  • 8375 Bekeken

Heeft er iemand een idee waar dit op de Belgacomsite te vinden is.

Er wordt wel via een folder reklame over gemaakt maar indien je op de site klik op "premium club" blijf je in rondjes draaien

31 reacties

Ik denk dat je eens moet zien op de Proximussite ....


succes

Frank
Dat weet ik. Maar je kan dit niet gebruiken met een GSM-nummer dat via Belgacom geregistreerd is. Werkt alleen maar voor Proximus abonnees.

In de folder van Belgacom staat de volgende weg :

Ruil uw XXXX punten online in voor een GSM of geschenk en krijg 10% van de ingeruilde punten terug!
Surf naar "www.belgacom.be">mijn E-services>Mijn Voordelen>Premium Club Online
Doe dat en je draait rondjes.

Zoals altijd is de site van Belgacom niet aangepast. Of moet ik de folder mbt de "premium club" maar beschouwen als weer eens een domme reklamestunt zonder enige betekenis?
geachte

als ik surf naar "www.belgacom.be">mijn E-services>Mijn Voordelen>Premium Club Online
dan kom ik op volgende pagina de Premium Club Online pagina : https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res#

mvg

Hallo,

Hier bij mij, juist hetzelfde. Ik heb al van alles geprobeerd, net als u, want ik heb zelfs geen lidkaart ontvangen en wil deze wel graag verkrijgen, weet ook niet wat er moet gebeuren om premium club kaart te verkrijgen en premium "on line" te kunnen beheren.
Reputatie 7
Badge +3
Via E-Services dan naar voordelen en daar vind je Premium Club om het online te bekijken en te beheren.


  • Voordelen




https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res










Voor de niet verkregen lidkaart bel je naar het nummer in de brochure om je punten om te ruilen, zij zullen je dan een nieuwe lidkaart opsturen.


mvg,

Patrick
Ik heb dit gedaan, gebeld naar 1910, maar daar kan men mij niet verder helpen voor het verkrijgen van de lidkaart.
1910 is een Proximusnummer. Welk nummer je voor Belgacom moet bellen weet ik niet!

Het algemene helpnummer is 0800/22800 maar of men je daar kan helpen weet ik niet.

De kans is zeer klein, want meestal kan men je daar niet helpen. En als je daarover iets zegt gooit men gewoon de telefoon neer.

Prachtige klantendienst!!!

Blijkbaar zijn de gegevens in de folder onjuist.

Ook "https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res" rel="nofollow" leidt tot niets. Ik kom steeds terug op mijn algemene pagina uit, niet op de online pagina voor Premium Club.

Het is blijkbaar onvoldoende en punten en een lidnummer te hebben. By the way ik heb "ook" geen lidkaart!

Enige raad die ik kan geven: klacht sturen naar:

Didier Bellens, CEO van Belgacom, Koning Albert II-laan 27, B1030 Brussel

Soms helpt dat.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Mottard


1910 is het nummer voor Belgacom Mobile en Proximus voor de Premium Club

1909 is het nummer van Belgacom Mobile klantendienst

6000 is het nummer voor Proximus klantendienst

En via de E-Services kan je perfect de status van de Premium Club bekijken

Je met je naturlijk inloggen en als je nog geen registratie hebd gedaan voor de E-Services moet je deze eerst uitvoeren


hier /de link


https://admit.belgacom.be/eservices


Geachte klant,

Om deze pagina te bezoeken moet u ingeschreven zijn op de e-Services.

Ik ben al ingeschreven op de e-Services van Belgacom of Proximus Vul uw login (of gsm-nummer of e-mailadres) en wachtwoord in de velden hiernaast in en klik op Inloggen.

Ik ben nog niet ingeschreven Klik op Inschrijven en volg de instructies op het scherm. Houd hiervoor uw Belgacom-factuur bij de hand. U bent geen Belgacom-klant? Houd dan uw Proximus-gsm bij de hand.

https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/newMainRegistration?lang=nl" target="_top


mvg,

Patrick
Ik ben reeds lang ingeschreven in de E-services, kan geraken tot en met Premium Club, maar daar houd het op. Je kan geen puntensaldo zien, wel punten inruilen, daar is het probleem niet. Mijn vraag is echter hoe ik aan een lidkaart voor Premium Club kom. Ik heb gebeld naar 1910 en daar kan men mij niet verder helpen aan een lidkaart.
Hoe je aan een lidkaart kan komen weet ik nog altijd niet. Hoe je de "premium club" kan beheren via internet weet ik ook nog steeds niet.

Ook kan ik het niet via mijn GSM.

Maar het lukt wel via de vaste lijn: kies 1910 en op de vraag of U voor het nummer xxxxx (je vaste lijn) belt reageer je negatief (optie2); dan geef je je GSM nummer in en volgt de gesproken aanwijzigingen.

Voor de rest is alle goede raad die op dit forum mbt tot "premium club" is gegeven niet echt enige hulp. Indien Belgacom zijn "Premium Club" niet goed activeerd en de Belgacom medewerkers die de website moeten onderhouden en de koppelingen in orde brengen slecht werk leveren en er met de klak naar smijten raakt dit probleem m.i. niet opgelost.

Ik ga dan ook stoppen met verder mijn tijd te versplillen op dit forum en mijn eigen raad opvolgen: schrijven naar de grote baas. Wie weet ....
Beste Mensen,



tot mijn verbazing heb ik gemerkt dat mijn reachtie waarin ik de raad geef naar de baas van Belgacom te schrijven niet in de lijst van de artikkels voor komt. Dus nog eens : voor alle klachten maar een adres:

Aan Didier Bellens,

CEO van Belgacom

Koning Albert II-laan 27 B
1030 Brussel

Reputatie 2
Badge +1
Ja en hij gaat meteen jouw probleem persoonlijk aanpakken...

Enige juiste adres is:

Belgacom NV
tav: klantendienst
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel

Ach ja, u doet maar...
Badge
allen,

alg voorw. premium Club Art.35

De Premium lub lidkaart blijft eigendom van Belgacom nv. Elke diefstal, elk verlies, misbruik of elke vorm van drauduleus gebruik moet door het Premium Club lid onmiddellijk gemeld worden. Zo niet zal het lid zelf alle gevolgen hiervan dienen te dragen. In geval van problemen bij het gebruik van de "Premium Club"-lidkaart, kan het lid zich- kosteloos, wenden tot de "Premium Club"-klantendienst die het probleem zo snel mogelijk zal trachten te verhelpen. Dit kan via 1910: vanaf uw Proximus GSM of Belgacom vaste lijn en 078151910 voor prepaid klanten of schriftelijk aan Belgacom Klantendienst-Premium K.Albert 2 laan 27, 1030 Brussel

muisje
Toch nog enige reactie.

Wat een blabla. En ja de voige keer werden mijn problemen onmiddellijk aangepakt vanaf het ogenblik dat ze op het kantoor van de CEO bekend waren.

Alleen spijtig dat Belgacom net zoals alle andere grote firma's geen kantendienst heeft die die naam waardig is. Uit mijn ervaring weet ik nu stilaan dat al die fima's in feite hetzelfde probleem hebben; de klantendiensten schieten pas echt in werking als de opdracht van boven komt.

Je zou echt gaan terug verlangen naar de goede oude RTT, en waarom niet, ... Zoveel slechter was dat niet, in tegendeel. Maar ja de meeste mensen en zeker de jongeren (waren toen nog niet geboren) weten daar natuurlijk niets van. De privatiseringen hebben in ieder geval niets met betere dienstverlening te maken, ze zijn alleen maar ideologisch ingegeven. De vrije markt ging alle problemen oplossen. Dat hebben we al in de praktijk kunnen zien, denk maar aan de banken en de holdup die men nu op de portemonéé van de gewone man wil doen

Dag allemaal,

Patrick en Muisje, bedankt voor jullie correcte en duidelijke info.

Speels, u kunt best via onze klantendienst inbellen zodat men dit voor u kan nakijken.


Eva
Reputatie 2
Badge +1
@Mottard:

ik hoop dat jouw collega's / klanten / ... ook steeds naar de 'grote' baas lopen telkens ze een probleem hebben met jouw geleverde diensten.... eens zien hoe blij jij daar mee gaat zijn!

Is het echt zo moeilijk om de normale weg te volgen?

Normale wegen volgt men bij goede dienstverlening.

In ieder geval niet de normale weg volgen loont (ten minste individueel). Bij mij is nu alles in orde.

O ja en direct naar de grote baas gaan heeft zeker één voordeel: zo weet zij of hij ook wat er allemaal verkeerd loopt.

Je kan dan maar hopen dat er structureel wordt opgetreden.

Binnen grote firma's (zoals tenandere ook bij overheden) heerst nog al te dikwijls de "geörganiseerde onverantwoordelijkheid" bij veel medewerkers. Ik kan alleen maar vaststellen dat het vervangen van klantendiensten (met naam en gezicht) door call-centra's een slechte zaak is voor de consument. Het schakelt de persoonlijke verantwoordelijkheid van de medewerkers uit.

En ja indien het bij mij verkeerd loopt of liep dan kon men zich onmiddellijk tot mij richten. Voor ik op pensioen ging was ik inderdaad de baas. Niet alleen werden zo problemen opgelost maar werd er ook structureel iets aan gedaan!

Een ander voorbeeld van iemand die er net zo over denk is de grote baas van Telenet, Duco Sickinghe. Wat ik wel begrijp is dat hoe groter de firma hoe moeilijker zo'n aanpak is. Maar het kan en het loont op termijn en iedereen wordt daar beter van (behalve dan diegenen die slecht werk leveren, maar dat moeten ze dan zelf maar weten).

mvg
Er is mij beloofd dat ik binnen de vier weken mijn premium kaart zal ontvangen. Nu zou ik graag punten inruilen "on line" voor belminuten, maar via de e-services lukt mij dit niet. Ik vind geen enkele link waar men punten kan inruilen voor belminuten op de e-services. Weet er soms iemand hoe het moet ? Dank bij voorbaat.
Reputatie 7
Badge +3
@ Greetje11

Normaal Via E-Services dan naar voordelen en daar vind je Premium Club om het online te bekijken en te beheren.

  • Voordelen




[/b]


Premium Club online







Verzamel punten met Premium Club en beheer uw...........
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/glp_res" rel="nofollow









Doch kan je dit bericht krijgen


Waarschuwing

Om technische redenen buiten onze wil, is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op de OK-knop om verder te gaan.
Is al sinds gisteren zo , waarom weet ik ook niet.

mvg,

Patrick
Ik kan niet naar "beheren" on line van Premium Club (vindt dit niet terug in e-services). Kan ook mijn puntensaldo niet terugvinden via e-services via voordelen Premium Club. Graag zou ik te weten komen hoe ik punten "on line" kan inruilen.

Beste mensen,


het heeft blijkbaar te maken met het feit dat Uw klantennummer niet gekoppeld is aan Uw e-service.

Probeer eens opnieuw Uw e-services aan te maken. Je gaat dan als antwoord krijgen dat je e-mail al bestaat, maar je kan dan ook koppelen.

Normaal moet het daarna werken.
CORRECTIE

Blijkbaar lukt dit op de manier die ik hier opgaf niet meer!

Maar ik denk dat het wel degelijk met koppelingen te maken heeft (op dat vlak is er enige tijd geleden wat gewijzigd= info gekregen via Proximus)

Ga eens na wat in Uw profiel zit, is dat in orde?

Ben je op de applicatiepagina van je profiel op PremiumClub ingeschreven.

Zo ja schrijf je dan uit en enige tijd later weer terug in.

Laat eens weten of dat lukt.
Het is niet gelukt. Ik kreeg als antwoord dat ik alle mogelijkheden ingeschreven ben. Toch kan ik niet koppelen om on line Premium Club te beheren. Ik heb mijn identiteit moeten bevestigen via factuurnummer & code want via klantennummer lukte het ook niet. Dus tot nu toe nog geen oplossing gevonden om on line Premium Club te beheren.
Hallo iedereen,

Ik ben blij jullie te kunnen melden dat het uiteindelijk dan toch gelukt is na meerdere malen steeds opnieuw te proberen. Ik heb ondertussen reeds online punten kunnen inruilen. Zo zie je, de aanhouder wint. Dank aan iedereen voor de hulp. Groetjes, Greetje
Het is vooral belangrijk om de koppeling te maken in e-services voor het beheren van Premium Club. Daarvoor klik je na het inloggen op e-services daarna op "mijn profiel" - vervolgens "mijn belgacom" en daarna op "mijn applicaties" en daar kan je kiezen welke applicaties je wil toevoegen en klik dan op "applicaties toevoegen". Zo is het bij mij volledig gelukt. Veel succes ermee !

Reageer