Vraag

Onmogelijk in te loggen

  • 6 November 2017
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Probeer al weken in te loggen op Myproximus, zowel via pc als via de app is dit gewoon onmogelijk. In het verleden was dit echter nooit een probleem.

Bij inloggen op pc word ik doorgestuurd naar de volgende link met daaropvolgend een prachtig wit scherm " https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true" " Heb meerdere browsers en pc's geprobeerd en cache leeggemaakt maar steeds wit scherm.

De app weer eenzelfde verhaal. Probeer al weken mijn verbruik of mijn product te raadplegen maar steeds dezelfde melding "deze dienst momenteel niet beschikbaar, probeer later nog eens ". Ondertussen is deze "probeer later nog eens" al weken aan de gang, sterk.

Tegelijkertijd is mijn factuur wel gestegen maar kan ik niet eens nakijken van welk product in gebruik maak, laat staan dat ik mijn verbruik kan nakijken. Graag een snelle reactie dat ik eindelijk kan inloggen en een reden kan zien achter mijn gestegen factuur (wat volgens mij ook weer onmogelijk is), anders zal het hier snel gedaan zijn.

Bedankt.

1 reactie

Je kan afwachten tot straks iemand van Proximus reageert, anders kan je en privébericht sturen met je klantgegevens en bovenstaande vraag, dit doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Reageer