Vraag

Onbekend klantnummer

  • 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Beste,

Ik ben in januari 2018 mobile klant geworden en in februari ook internet klant geworden. Momenteel kan ik mijn eerste internet factuur niet bekijken.

Voor mijn mobile heb ik een Myproximus account waar ik mijn mobile facturen kan bekijken. Volgens de chat met technische dienst moet ik een nieuwe account aanmaken met mijn internet klantnummer om vervolgens deze te verbinden met mijn myproximus van de mobile klantnummer. Maar mijn internet klantnummer is steeds onbekend als ik probeer om te registreren. Volgens uw collega van technische dienst is er een probleem met mijn klantnummer en ik moet bellen met klantendienst.

Als ik bel naar 0800 22 800 zei uw collega dat het zou mogelijk zijn om van de 'mijn producten' pagina op myproximus een nieuwe product toe te voegen maar deze keuze komt niet te voorschijn. Daarna wou hij mij doorverbinden met iemand anders maar hij heeft opgehangen. Bij wie moet ik terecht om mijn klantnummer recht te zetten?

Danku.

Vriendelijke groeten,
Karen

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Karen!

Kan je je klantengegevens zoals je adres doorgeven via een privébericht? Dan kijk ik het nodige na.
Is je ook al meegedeeld dat je al je producten in 1 pack kan zetten, zo is dit ook overzichtelijker op je facturen.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter

Reageer