Beantwoord

Nieuwe account tweede verblijf


Wij hebben net een proximus (tv + internet) aansluiting in werking gesteld in ons tweede verblijf. De installateur raadde ons aan een tweede account aan te maken bij proximus zodat we op afstand (via tv overal app) programma's konden laten opnemen mbt de TV in het tweede verblijf, maar als ik een account probeer aan te maken vraagt hij naar het klantennummer en als ik het mijne ingeef, stelt men dat de oorspronkelijke account dan geen toegang meer heeft tot my proximus, hoe los ik op dat we twee accounts willen (één voor het eerste en één voor het tweede verblijf)? hetzelfde voor het gebruik maken van een tweede emailaccount. Ik heb wel codes maar krijg deze emailaccount niet geactiveerd (gezien men vraagt dit te doen via my proximus...)
icon

Beste antwoord door AzizA 3 August 2018, 13:20

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

kan ik via onderstaande link je klantnummer krijgen?

MVG,

Wim

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Wim, via die link word ik naar een andere conversatie van 4/5 maand geleden gestuurd ivm een vraag die ik toen had? ik weet niet hoe daar mijn klantennr op te geven?
Reputatie 7
Badge +4
via volgende link kan je via prive met ons berichten
zo kan je dan je klantennr doorgeven

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
done
ontvangen?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Geert,
Niets ontvangen totnutoe.
Mvg. Wilfried
Bon ik denk dat er iets misloopt, ik ben niet Geert, en op de link die mij werd doorgestuurd heb je (wilfried) nu een reactie gegeven over de snelheid waarrond ik geen vraag had.

Mijn vraag betrof :
"Wij hebben net een proximus (tv + internet) aansluiting in werking gesteld in ons tweede verblijf. De installateur raadde ons aan een tweede account aan te maken bij proximus zodat we op afstand (via tv overal app) programma's konden laten opnemen mbt de TV in het tweede verblijf, maar als ik een account probeer aan te maken vraagt hij naar het klantennummer en als ik het mijne ingeef, stelt men dat de oorspronkelijke account dan geen toegang meer heeft tot my proximus, hoe los ik op dat we twee accounts willen (één voor het eerste en één voor het tweede verblijf)? hetzelfde voor het gebruik maken van een tweede emailaccount. Ik heb wel codes maar krijg deze emailaccount niet geactiveerd (gezien men vraagt dit te doen via my proximus...)"

Eigenlijk wil ik twee totaal afzonderlijke accounts maken, maar als men dit koppelt aan hetzelfde klantennr is dit niet goed mogelijk?

mijn klantennr is 18042749, kan iemand me helpen?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, het is niet mogelijk om twee verschillende My Proximus accounts aan te maken voor één dezelfde klantennummer. Groetjes, Aziz
ik vind in mijn account 2 id's één voor ons thuisadres en één voor ons buitenverblijf, voor wat dient dit precies (blijkbaar kan ik switchen via 'easy switch')? Kan ik aan de hand daarvan een onderscheid maken tussen de proximus app (tv overal) om de proximus connectie thuis en deze op ons tweede verblijf te besturen ? Besturen is eigenlijk niet nodig maar ik zou wel graag kunnen opnemen op beide want er is geen communicatie tussen beide connecties...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marnix,
(Sorry voor de naam Geert ik begrijp zelf niet goed waar dit vandaan kwam.)
Je hebt één klantennummer 18042749 met één login' Verplancke' voor je 'Myproximus' account
Je hebt op dit klantennummer voor 2 verschillende locaties een TV app.
TV Applications G24437114 voor ; Rue Saint-Clair 24 4960 Malmedy
TV Applications G91411977 voor ; Onze Lieve Vrouwlaan 71 1140 Evere
Je moet voor de TV app te gebruiken deze installeren op het toestel waarop je deze wenst te gebruiken en inloggen met je MyProximus login.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer....
Mvg. Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Hallo, Ik heb net hetzelfde probleem, is er met de bovenstaande conversatie een oplossing geboden?
Ik heb zelf via de link daarin een oplossing proberen te vinden maar voorlopig lukt het me niet, is het mogelijk om iets meer gedetailleerd een oplossing te geven A.U.B.
M.V.G. Erik
Reputatie 3
Badge +1
Dag Marnix,
(Sorry voor de naam Geert ik begrijp zelf niet goed waar dit vandaan kwam.)
Je hebt één klantennummer 18042749 met één login' Verplancke' voor je 'Myproximus' account
Je hebt op dit klantennummer voor 2 verschillende locaties een TV app.
TV Applications G24437114 voor ; Rue Saint-Clair 24 4960 Malmedy
TV Applications G91411977 voor ; Onze Lieve Vrouwlaan 71 1140 Evere
Je moet voor de TV app te gebruiken deze installeren op het toestel waarop je deze wenst te gebruiken en inloggen met je MyProximus login.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer....
Mvg. Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Hallo, Ik heb net hetzelfde probleem met een 2de verblijf, opnemen met de TV app. kan enkel op 1 vast nummer, Ik heb 2 vaste tel.nrs maar slechts 1 G-nummer => G03 81 22 97!
Is er met Marnix in de bovenstaande conversatie een oplossing geboden?
Ik heb zelf via de link daarin een oplossing proberen te vinden maar voorlopig lukt het me niet, is het mogelijk om iets meer gedetailleerd een oplossing te geven A.U.B.
M.V.G. Godelieve
Dag Marnix,
(Sorry voor de naam Geert ik begrijp zelf niet goed waar dit vandaan kwam.)
Je hebt één klantennummer 18042749 met één login' Verplancke' voor je 'Myproximus' account
Je hebt op dit klantennummer voor 2 verschillende locaties een TV app.
TV Applications G24437114 voor ; Rue Saint-Clair 24 4960 Malmedy
TV Applications G91411977 voor ; Onze Lieve Vrouwlaan 71 1140 Evere
Je moet voor de TV app te gebruiken deze installeren op het toestel waarop je deze wenst te gebruiken en inloggen met je MyProximus login.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer....
Mvg. Wilfried

Tot zover de politiek om privé-/klantgegevens niet op een openbaar forum te zetten. 🙄 😏
Reputatie 7
Badge +4
Dag Godelieve,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer