Beantwoord

MyProximus website werkt amper

  • 28 September 2017
  • 28 reacties
  • 884 Bekeken

Reputatie 1
Ik probeer al enkele dagen 'mijn verbruik' te zien van mijn vast internet, maar elke keer krijg ik een 'Oeps, foutje! 404' pagina te zien.

Als ik op 'Mijn producten' klik krijg ik ook foutmeldingen.
icon

Beste antwoord door AkiW 10 October 2017, 16:44

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je eens met een andere browser geprobeerd?
of ook nog:
- cookies/history wissen
- adblocker even uitzetten als deze in dienst staat
en opnieuw proberen.
Reputatie 7
Badge +3
Mocht je het probleem nog ondervinden na de tips van Alexander en Martin, mag je een privébericht sturen met je klantennummer en login.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +3
Goedendag,

dossier nr 31214827 is hiervoor aangemaakt. Onze bevoegde dienst zal dit verder nakijken en het probleem oplossen voor u.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw
Reputatie 1
Dank u eindelijk wordt er iets ondernomen.
Reputatie 1
Toch eens melden dat ik vandaag over mijn limiet zat. Nu zou ik normaal naar Myproximus - mijn producten - extra volume aanvragen moeten gaan, maar dit werkt allemaal niet.

De enigste pagina die werkt is Mijn overzicht, daar zie ik mijn factuur saldo, maar alle andere links werken niet!

Het ergste is dat ik daarnet gebeld heb naar de klantendienst. De meneer heeft manueel extra volume bijgestoken, maar toen ik hem zei van het probleem op MyProximus zei hij dat de case op 'opgelost" staat!?

Dit is absoluut niet opgelost, en wens enige urgentie. Meneer heeft dan opnieuw een nieuw ticket case aangemaakt.

Ik kan mijn verbruik niet opvolgen, geen extra data volume, niks! Als u wilt geef ik u mijn inloggegevens, u zal zelf merken dat het ook niet gaat. Ik heb het al geprobeerd in Chrome, Firefox, Edge, met adblock aan/uit... keer op keer het zelfde probleem.
Beste,

Sinds vorige week ook problemen met MY Proximus. Ik kan zelfs niet meer uitloggen en opnieuw uitloggen. Reeds telefoon gekregen van Premium Club maar was dan iets bij My Proximus. Ze zouden het profiel verwijderen en dan kon ik een nieuw profiel aanmaken maar nog steeds geen oplossing. Ook hier zie ik niet al mijn producten en kan ik de premium punten niet inruilen en krijg ik ook OEPS foutje. Ik vind het inderdaad OEPS foutje van Proximus. Er is blijkbaar een groot probleem bij hen en ik vermoed dat dit is sinds het onderhoud aan My Proximus is gebeurd ongeveer een maand geleden. Ondertussen krijgen de mensen wel bericht dat er punten vervallen maar ze kunnen ze gewoon niet ruilen. Ik ben echt niet tevreden over de klantgerichtheid waarmee aan dit probleem gesleuteld wordt. Lieve My proximus : gelieve dit probleem zo vlug mogelijk op te lossen.
Toch eens melden dat ik vandaag over mijn limiet zat. Nu zou ik normaal naar Myproximus - mijn producten - extra volume aanvragen moeten gaan, maar dit werkt allemaal niet.

De enigste pagina die werkt is Mijn overzicht, daar zie ik mijn factuur saldo, maar alle andere links werken niet!

Het ergste is dat ik daarnet gebeld heb naar de klantendienst. De meneer heeft manueel extra volume bijgestoken, maar toen ik hem zei van het probleem op MyProximus zei hij dat de case op 'opgelost" staat!?

Dit is absoluut niet opgelost, en wens enige urgentie. Meneer heeft dan opnieuw een nieuw ticket case aangemaakt.

Ik kan mijn verbruik niet opvolgen, geen extra data volume, niks! Als u wilt geef ik u mijn inloggegevens, u zal zelf merken dat het ook niet gaat. Ik heb het al geprobeerd in Chrome, Firefox, Edge, met adblock aan/uit... keer op keer het zelfde probleem.


Zelfde probleem hier. Zowel in IE als in Chrome. Op verschillende toestellen geprobeerd. Op een privébericht zoals aangeraden werd, wordt niet op geantwoord.
Reputatie 6
Badge +3
Goedendag,

voor het verbruik van uw vast internet moet dit probleem opgelost zijn.

U wilt het verbruik van uw vast internet raadplegen of die van uw mobiel internet (op uw smartphone) ?

Mvg,

Aw
Reputatie 1
Nee deze site werkt nog steeds niet goed op mijn pc =https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true
Reputatie 1
Voor alle duidelijkheid: de pagina blijft herladen als ik op iets klik en ik krijg uiteindelijk een Oeps Foutje!

Zie vb: https://i.imgur.com/00DgDdk.gif
Merci voor https://i.imgur.com/00DgDdk.gif, heb exact hetzelfde probleem waarbij ik al geruime tijd op een oplossing wacht.
Normaal zou ik er niet van wakker liggen, maar gezien ons facturen met 10 euro zijn opgeslagen zou ik wel graag de facturen kunnen raadplegen om dit te kunnen aankaarten bij Proximus. Een indexatie van 10 euro is een beetje te veel van het goede. Not happy 😞
heb je dat ook als je het via een ander toestel (pc / notebook / tablet ......) probeert.
Dag Martin,

In mijn geval heb ik dit ook op andere toestellen en ook in andere browsers.
Dan is het inderdaad al zeker dat het aan de kant van Proximus zal moeten opgelost worden!
maar je kom maar nooit weten dat het op een ander toestel wel lukte.
Reputatie 6
Badge +3
Kan je even de cookies van de websessie verwijderen en/of een andere browser gebruiken?

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 1
Kan je even de cookies van de websessie verwijderen en/of een andere browser gebruiken?

Groetjes,

Lorentz.


Heb ik daarnet gedaan en het werkt nog steeds niet.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.

Kan u mij uw Proximus klanten nr doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u

Mvg,

Aw
Reputatie 1
Beste,

spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.

Kan u mij uw Proximus klanten nr doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u

Mvg,

Aw


Ik heb u een privebericht gestuurd met mijn klantennummer.
Ik heb identiek hetzelfde probleem en ik merk dat de medewerkers hier geen enkele keer een oplossing hebben kunnen aanbieden; Enkel hun excuses. Dit probleem komt zo vaak voor, dit moet echt beter!!!
Heb dezelfde probleem .. mijn unlimted internet is vol.. wil gratis bijvullen maar deze site werkt niet zoals gewoonlijk nu ben ik hier met traag internet terwijl ik de volle pot moet betalen ... kunnen jullie dit eindelijk eens in orde brengen .
Reputatie 1
Heb dezelfde probleem .. mijn unlimted internet is vol.. wil gratis bijvullen maar deze site werkt niet zoals gewoonlijk nu ben ik hier met traag internet terwijl ik de volle pot moet betalen ... kunnen jullie dit eindelijk eens in orde brengen .

Inderdaad, het enige wat ik uiteindelijk hoor zijn de zelfde vragen en oplossingen door verschillende medewerkers, die allemaal een nieuw ticket, case, nummer, aanmaken, en dat is het dan ook.

Ondertussen al 9 dagen sedert het laatste antwoord.

In godsnaam ik kan nog steeds niet op Mijn Proximus mijn volume nazien!!!! Of eender wat aanklikken WERKT NIET.
nog eens herinneren via een privébericht dat ze even je account checken kan je ook (vandaag zondag zak er wel naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op komen wegen lagere bezetting)

Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 1
nog eens herinneren via een privébericht dat ze even je account checken kan je ook (vandaag zondag zak er wel naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op komen wegen lagere bezetting)

Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.


Ik heb al naar 2 mensen prive berichten gestuurd, het antwoord is altijd: 'we kijken dit na onze excuses' Uiteindelijk veranderd er niks. Ik geef het op!

Enige reden waarom ik bij Proximus blijf is het relatief goedkope aanbod icm goeie snelheid, 4G dekking. Jammer dat de persoonlijke opties niet werken.
En ze zeggen nochtans altijd dat de aanhouder wint 😉
In ieder geval wens ik je een fijne zondag verder,
Groetjes,
Martin.

Reageer