Beantwoord

MyProximus problemen

  • 15 September 2017
  • 6 reacties
  • 450 Bekeken

ik ben ingelogd in mijn my proximus maar daar kan ik niets meer doen.
als ik op account druk krijg ik een lege pagina.
bij webmail krijg ik deze pagina is niet meer beschikbaar.
ook bij bizzclub krijg ik hetzelgde niet meer beschikbaar.

ik kan van hieruit dus geen mails meer lezen en ook mijn bizzclub punten niet meer opvragen.

ook de factuurpagina kan ik niet verder openen, net of ik moet iedere keer opnieuw inloggen.

hoe komt dit en wat moet ik hiervoor doen?
icon

Beste antwoord door NickyL 16 September 2017, 10:00

Bekijk origineel

6 reacties

Heb ook juist ingelogd en alles werkt hier...misschien even proberen met een andere browser?
ik werk altijd via Firefox en nooit problemen mee gehad. enkel nu lukt het niet. ga eens proberen via andere browser
net hetzelfde probleem via andere browser, als ik op detailles van bizz club druk, krijg ik pagina fout 404 met oeps, foutje deze pagina is niet meer beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +4
Hier werkt alles
Eventueel een privé bericht naar Proximus (helspdesk) sturen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Uiteraard ook eerst geschiedenis in Firefox wissen en opnieuw proberen
Webmail is eveneens beschikbaar via www.skynet.be of www.webmailinloggen.be/proximus/
net hetzelfde probleem via andere browser, als ik op detailles van bizz club druk, krijg ik pagina fout 404 met oeps, foutje deze pagina is niet meer beschikbaar.
Als je een adblocker gebruikt best deze ook eens uitzetten en dan opnieuw proberen.
Je kan ook proberen om "in cognito" of "in privé" browsen (via toetscombinatie 'control + shift P' of control shift N', afhankelijk van welke browser je gebruikt)
om te zien of het dan lukt, maar er is veel kans dat Proximus gaat moet tussen beide komen, en best dan een privébericht sturen of via proximus op twitter als je een twitter account hebt.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Joke, kan je eens klikken op mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder? Groetjes, Nicky

Reageer