Vraag

MyProximus perfect op pc, lege modules op iPhone


Had al 6 mensen van Proximus aan de lijn, bezocht ook een center. Een technieker zou bellen, maar deed dat niet.
Heb al restart gedaan. Ook al app verwijderd en terug gezet. Kent mijn naam, geeft verder overal “oeps! ....” meldingen. Wat kan er gedaan worden?
Grtjs
Anne-Mie

17 reacties

had dit ook al een ganse tijd. Nu opgelost gekregen.
ik heb mijn netwerk instellingen gereset.
Er stond dus een apparaat teveel met proximus tv app.
1 verwijderd en dan werkte het.
Ik denk dat de reset van de netwerk instellingen het opgelost heeft want voor dien had ik al een apparaat verwijderd maar bleek er dus toch nog op te staan.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Anna, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Dank: Op iPad alles ok nu.
Op iPhone ook

behalve module “facturen”. Nog steeds “Oeps”
Reputatie 7
Badge +4
Kan je de app nog eens verwijderen en terug installeren, en even opnieuw proberen?
Heb het gedaan. Dit verandert niets.
Nog steeds oeps bij facturen.
Reputatie 7
Badge +4
Anne-Mie, het tabblad 'facturen' kan je via MyProximus terugvinden, maar dit is een andere app dan de Proximus Tv app. Kan je even op een laptop of PC inloggen op MyProximus en zien of het daar werkt? Grtjs, Charlotte.
Sorry, maar dit antwoord slaat nergens op.
Ik heb geen TVapp want tijdelijk geen tv of internetaansluiting omdat ik nog niet in mijn nieuwe huis kan intrekken.

Ik heb enkel een gsm en computer.
Module “facturen” werkt nog steeds niet in app.
Module wel ok indien ik my Proximus gebruik via internetbrowser.
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je nog iets te zien wanneer je op het tabblad drukt, en doet de melding zich pas voor bij verder browsen, of onmiddellijk bij het (proberen) openen van tab "Facturen"?
Als ik via de app op mijn telefoon My Proximus gebruik, en klik op het tabblad facturen, komt er enkel een bericht van technische storing.

Dit is niet zo indien ik via de website naar My Proximus ga: dan is alles in orde.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Anne- Mie bent u dan via wifi verbonden of via 4g? Groeten Els
Meestal WiFi, soms 4G
Reputatie 7
Badge +3
De facturen zijn ook niet beschikbaar als je met 4G verbonden bent?

Geert
Neen, in detail gebeurt dit:
Er staat een melding:
“Deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.”
Helemaal onderaan staat een link: “Kies de verzendwijze van uw factuur.”
Als ik daar op klik, komt er een bericht: “Oeps, er deed zich een technisch probleem voor.”
Reputatie 7
Badge +4
Anne-Mie, kan je me even een printscreen bezorgen van wat je te zien krijgt op je app? Dan laat ik dit zo snel mogelijk nakijken door ons IT departement. Grtjs
In bijlage 3 printscreens.
Dank je
Reputatie 7
Badge +4
Anne-Mie, ik heb hiervoor een IT ticket aangemaakt voor de MyProximus dienst. Daar gaat men dit zo snel mogelijk voor je nakijken. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer