MyProximus niet beschikbaar wegens onderhoud

  • 10 March 2017
  • 47 reacties
  • 3593 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.



47 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 19 augustus vanaf 22u tot 20 augustus om 8.45u

die melding heb ik alle enige keren zien verschijnen op mijn computertje 😄
Reputatie 1
Ik hoop dat dat "gebruiksvriendelijker maken" ook inhoudt dat de informatie in "My Proximus" voortaan ook correct zal zijn.

Zaken als mijn "favoriete app" zijn via de site niet aan te passen (enkel via de app, maar die info wordt dan niet overgenomen op de site), en mijn actieve tv-bundel (Netflix) staat ook nergens vermeld (sterker nog: er staat een uitnodiging om mijn Tuttimus te upgraden door er een tv-bundel aan toe te voegen en zo van 2 euro korting per maand te genieten).

Enfin, ik ben benieuwd naar wat er 20 augustus allemaal veranderd zal zijn... 😉
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 9 september vanaf 21u30 tot 10 september om 22u00.

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 21 oktober vanaf 20u00 tot 22 oktober om 15u00.


Reputatie 5
Zijn er weer werken,ik geraak weer niet op mijn account. Krijg steeds de melding ongeldige account in firefox. In Chrome krijg ik een blanco pagina die verder niks doet.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
Inderdaad, vandaag zijn er weer werken aan de MyProximus website.

Net geprobeerd op > http://proximus.be/login
en bij mij werkt toch alles nog normaal.
Reputatie 5
Werken vanaf 22 uur. Waarom geraak ik dan nu al niet meer op de site. Met geen enkel pc, 1 windows en 2 linux. De mail optie bij contacteer ons op de supportsite is ook al verdwenen. Ik zou graag mijn factuur raadplegen .
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Het spijt me. Website is blijkbaar nog niet toegankelijk. We hebben dit doorgegeven aan de bevoegde dienst en hopen dat het snel opgelost gaat zijn.

Groeten,

Tina
Er zijn ook nog af en toe problemen de forum website die error 500 geeft en na een poosje gaat het dan weer opnieuw.
Reputatie 7
Badge +1
Werkt weer.
hier voor het ogenblik ook geen problemen meer.
Reputatie 5
Dat blijft maar duren ondanks al die "werken". Nu kan ik mijn verbruik van de smart 15 niet meer zien. Niet via de nieuwe app,niet via MyProximus. Hoe moet ik nu weten hoeveel data ik nog heb? Met het uiterlijk wat te veranderen gaan de problemen die veel mensen al jaren ondervinden niet opgelost raken. Ik vind het niet kunnen dat men zijn verbruik niet kan raadplegen. Ik heb hier eens bij collega's gevraagd die bij Orange en Telenet klant zijn en die hebben dat nog nooit meegemaakt.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Jamo,
De meest recente versie van de MyProximus app is de 4.1.2. Indien je problemen ondervindt, best de app verwijderen en terug installeren.
Zie info in Apple store
en in Google Play store.
Voor Windows is de recentste versie niet beschikbaar.

Zie ook onze FAQ daarover.
Mvg,
Wim
Reputatie 5
Herinstalleren helpt niet. In de app de fout geen verbruik beschikbaar. Via de website MyProximus wegens een technische reden geen verbruik beschikbaar. Verbruik internet vaste lijn wel zichtbaar bij beide. De versie vd app is 4.1.2. Dus nogmaals de vraag hoe kan ik mijn verbruik raadplegen?
mvg
mss kun je een oplossing vinden op volgende topics 😉
hier 🎯
Reputatie 5
De oplossing ligt waarschijnlijk bij Orange,Base,Telenet of Mobile vikings. Die kennen dit gebrek aan respect voor hun klanten niet. Die testen hun software waarschijnlijk voor het uit te rollen naar hun klanten. Via u link kan je zien hoeveel jaren die shit al duurt. Wanneer je geluk hebt werkt het een tijdje goed,maar dan heb je eens een factuur nodig of ben je niet zeker of je nog voldoende data hebt en dan zijn daar weer de technische problemen probeer het later nog eens meldingen. Maar ja als je de woordvoerder van Proximus onlangs hebt gehoord in het nieuws dan weet je genoeg.
mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jamo, kan je me even melden welk type toestel je gebruikt? Gr Inge
Reputatie 5
Ik gebruik een laptop met linux,een sony tablet met android 5, een sony experia phone met android 7 een laptop met windows 10 en een pc met linux. En op geen enkel toestel kan ik mijn verbruik zien.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,
wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn op 29 april vanaf 6u00 tot 18u00.


Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de info. Zo een bericht zou ook fijn zijn bij een aanstaande wijziging in de tv zender pakketten.

Reageer