Beantwoord

MyProximus - mijn verbruik


Ik kan al 2 dagen mijn verbruik niet meer zien,niet op de app myproximus op mijn gsm ook niet op pc via myproximus account. Ook mijn echtgenoot kan verbruik niet zien. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben
icon

Beste antwoord door Eagle eye 28 July 2017, 13:31

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik zit met dit probleem vanaf 3 juni al. Myproximus app op de iPhone werkt niet meer. Op mijn PC werkt deze wel. Heb al lang hierover contact met PX maar nog steeds niet opgelost.
Heb dit ook soms voor en als ik dan opnieuw probeer met een andere browser zoals chrome of Firefox dan werkt opeens wel.
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit ook soms voor en als ik dan opnieuw probeer met een andere browser zoals chrome of Firefox dan werkt opeens wel.
Op de PC geen probleem. De app op mijn iPhone werkt al sinds 3 juni niet meer. Alles geprobeerd en geen resultaat.
Ik ondervind momenteel geen problemen om het verbruik te checken bij zowel de Proximus app als de website. Beiden werken prima. Ik gebruik Google Chrome als webbrowser voor de laptop en iOS 10.3.3 als besturingssysteem voor mijn smartphone.

Voor de smartphone zou ik het volgende proberen:

1. Besturingssysteem smartphone updaten
of
2. Proximus app verwijderen en daarna opnieuw downloaden

Voor de website zou ik gewoon eens een andere webbrowser proberen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik ondervind momenteel geen problemen om het verbruik te checken bij zowel de Proximus app als de website. Beiden werken prima. Ik gebruik Google Chrome als webbrowser voor de laptop en iOS 10.3.3 als besturingssysteem voor mijn smartphone.

Voor de smartphone zou ik het volgende proberen:

1. Besturingssysteem smartphone updaten
of
2. Proximus app verwijderen en daarna opnieuw downloaden

Voor de website zou ik gewoon eens een andere webbrowser proberen.

Voor de smartphone heb ik alles al gedaan 1 en 2 maar niets werkt. Weet het echt niet meer. PX team ook niet meer denk ik, krijg geen reactie meer. Op de PC werkt alles goed onder IE.11
wanneer ik bij "My usage" op "More details about your usage" klik krijg ik "You are not allowed to access this online service for this number" ???
Waarom? 't Is godverdomme mijn eigen nummer; en ik heb niks aangeklikt om zaken te limiteren. Wat is dat toch met al die achterbakse streken van Proximus? Ze mogen geen roaming meer aanreken dus rammen ze iedereen meer data door de strot; ze zetten je stoemmelings op een zoomit factuur en sturen geen mail dat er een nieuwe factuur is (hebben ze bijn mijn moeder uitgehaald - een mens van bijna 80)
bende laffe klootzakken
Reputatie 7
Badge +1
Zit ook nog steeds met het probleem en krijg geen hulp meer van het PX team. Denk dat ik een mail hier over ga sturen naar CEO die hier verantwoordelijk voor is en mij al geholpen heeft met de roaming in het buitenland.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Erwin,

Voor dit MyProximus probleem zou te maken hebben met hoe je je geregistreerd hebt. Indien je contact opneemt met onze MyProximus dienst op 0800 22 800 kunnen zij het nodige met je doen. De volume stijging, zoals vermeld in het persbericht en andere communicaties heeft niets te maken met de wijziging in de roamingwetgeving. Voor de facturen van je moeder en haar e-mail adres mag je een privébericht sturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 zodat we dit verder kunnen onderzoeken en oplossen. Als laatste zou ik je willen vragen om je taalgebruik aan te passen en bepaalde woordenschat te vermijden. Dit Forum is om naar vragen en problemen te luisteren, analyseren en op te lossen.

Groetjes,
Lorentz.
Ook ik heb hetzelfde probleem, 3 abonnementen Mobilus S, 2 werken prima, maar op dat van mijn dochter is het dataverbruik niet zichtbaar, noch op pc, noch op iphone (oproepen en berichten wel). Reeds proximus gecontacteerd via chat, telefoon en in de winkel...
Ondertussen ook al google chrome geprobeerd, geen resultaat. Graag zo snel mogelijk een oplossing. Dank u.
Dit probleem is ondertussen opgelost, waarvoor dank!
Reputatie 7
Badge +3
Zie antwoord via privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer