Vraag

MyProximus extra volume aanvragen werkt niet !!


Een nachtmerrie om extra volume aan te vragen via myproximus. Werkt gewoon NIET. Ook niet via de telefoon. Ook toevallig dat het altijd offline is als mijn volume net op is !!

13 reacties

ook niet via andere browser
of na eerst de cookies en history gewist te hebben.
(shortcut keys > CTRL+SHIFT+DEL gebruken .)
https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

Hier ook niet, het is al 3 maanden maar ze lossen niks op...
ik zie zelf het verbruik niet van gsm belminuten etc ik kan enkel de cloud zien en mijn facturen.

Hier juist zelfde probleem ik wou al heel weekend extra volume aanvragen maar werkt gewoon weer niet
zo is gemakkelijk om veel te facturen
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat er eerder vandaag 2GB werd toegevoegd aan je nummer.
beste, ja in engels kon ik het wel aanvragen maar als ik jullie site in nederlands zet niet vindt dit nu niet echt correct
een gratis blok van 150 GB aanvragen bij het "onbeperkt internet" zit er niet meer in voor mij blijkbaar. Heb al enkel keren geprobeerd maar de eerste aanvraag blokkeert alles. 't ja , als ze het niet willen , willen ze het niet eh, er zijn genoeg drogredenen om je het niet te geven. My proximus werkt voor het moment niet, probeer het later nog eens,..... de technieker is een half uurtje vroeger naar huis gegaan, .....het zou binnen 24 uur opgelost moeten zijn (njet dus) , .... noem maar op.Pfffft
Heb dit probleem ook en ben ook al enkele maanden aan het vragen naar een oplossing die er maar niet komt
Reputatie 3
Ik heb net hetzelfde probleem met mijn internet. Een enkele keer tref je bij Proximus iemand die capabel genoeg is om dat extra volume voor jou te activeren maar meestal is het huilen met de pet op.
Afgelopen maand hebben medewerkers van Proximus al 80 keer mijn lijn getest, ook al heeft dat helemaal niets met het probleem te maken en is daar niets verkeerd mee, en wordt er een ticket aangemaakt waarna er verder niets gebeurt...
Zodoende surf je het merendeel van de tijd aan 1/33 ste van de snelheid die je zou moeten hebben maar Proximus verwacht wel dat je het volle pond betaald...
Gewoon klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie en schadevergoeding eisen en hopen dat het probleem eindelijk opgelost raakt.
Blijven bellen en berichten sturen naar de klantendienst lijkt toch niet te helpen, in het beste geval helpt iemand je tijdelijk uit de nood en zit je de maand erop terug met hetzelfde probleem, net zoals ik.
Ik heb net hetzelfde probleem met mijn internet. Een enkele keer tref je bij Proximus iemand die capabel genoeg is om dat extra volume voor jou te activeren maar meestal is het huilen met de pet op.
Afgelopen maand hebben medewerkers van Proximus al 80 keer mijn lijn getest, ook al heeft dat helemaal niets met het probleem te maken en is daar niets verkeerd mee, en wordt er een ticket aangemaakt waarna er verder niets gebeurt...
Zodoende surf je het merendeel van de tijd aan 1/33 ste van de snelheid die je zou moeten hebben maar Proximus verwacht wel dat je het volle pond betaald...
Gewoon klacht indienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie en schadevergoeding eisen en hopen dat het probleem eindelijk opgelost raakt.
Blijven bellen en berichten sturen naar de klantendienst lijkt toch niet te helpen, in het beste geval helpt iemand je tijdelijk uit de nood en zit je de maand erop terug met hetzelfde probleem, net zoals ik.

Klopt zit er nu al straks 6 maand bij. Eindeloos gebelt gehad en mails gestuurd en op de forum en via priveberichten maar er wordt constant niets mee ondernomen en constant kom ik dus op smallband te staan ondanks dat ik voor ongelimiteerd internet betaal
al 6 maand lang dit probleem als je je 150gig wilt bijbestellen waar je recht op hebt waar niemand je mee verder kan helpen. Dit na eindeloze mails, berichten, telefoontjes en het geraakt dus maar niet opgelost.
Dit is over meerdere computers uit, meerdere browsers en zelfs via de browser op mijn telefoon. Er valt gewoon zelf nooit een extra volume bij te bestellen. Mij lijkt het eerder dat proximus dit opzettelijk aan het doen is aangezien er een jaar geleden geen problemen waren en nu plots iedereen dit probleem heeft en ze dit WEIGEREN aan te pakken
Reputatie 7
Badge +6
Via welke weg probeer je dit volume pack te activeren? Kan je eens via deze pagina proberen?
Indien het nog steeds niet werk, zou je het ok vinden om me even je MyProximus login door te sturen via privébericht? Dan kan ik dit even van dichtbij bekijken.
Mijn excuses voor de hinder.
Reputatie 3
Via welke weg probeer je dit volume pack te activeren? Kan je eens via deze pagina proberen?
Indien het nog steeds niet werk, zou je het ok vinden om me even je MyProximus login door te sturen via privébericht? Dan kan ik dit even van dichtbij bekijken.
Mijn excuses voor de hinder.


Ook via deze pagina krijg ik een foutmelding wanneer ik probeer een gratis volumepack te activeren.

Quote
Het spijt ons
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.
Unquote

Maar ik kan dus ook bijvoorbeeld geen verbruik raadplegen.
Reputatie 7
Badge +6
@DirkVdB17, als het ok voor je is, kan je me je MyProximus login doorgeven via privébericht? Dan kijk ik dit even in detail na en kan ik dit, indien nodig, doorgeven naar de desbetreffende dienst zodat dit wordt opgelost.

Let op! Het doorgeven van je MyProximus is niet verplicht en je mag dit weigeren. Mbv je login wordt het voor ons veel eenvoudiger om dit na te kijken gezien we het probleem dan kunnen reproduceren en zo gerichte acties kunnen ondernemen.

Reageer