Vraag

MyProximus app toont geen verbruik?

  • 11 January 2018
  • 11 reacties
  • 922 Bekeken

Na 3 dagen te zijn overgeschakeld van Telenet -> Proximus kan ik nog steeds mijn verbruik niet zien via de app nog via MyProximus op PC?

11 reacties

Er is,sedert eergisteren een probleem met Proximus... mijn app werkt sedert dan ook niet meer. Vroeger wel.
Badge
Ik heb vandaag app opnieuw geïnstalleerd en dit na chat met klantenservice, helaas....
Tot mijn verbazing werd mij aangeraden de app te openen en dan te schudden met toestel, vervolgens zou er melding verschijnen PROBLEEM MELDEN. Want vvanaf die melding zou men actie kunnen ondernemen. helaas is dit bij mij niet gelukt. De app werkt niet meer alhoewel ik deze met 4g geïnstalleerd heb.
Het werkt opnieuw. .. je moet je account opnieuw toevoegen (bovenaan klikken op profiel... en dan account toevoegen. ..)
Het werkt opnieuw. .. je moet je account opnieuw toevoegen (bovenaan klikken op profiel... en dan account toevoegen. ..)

Thx voor de tip maar werkt bij mij nog steeds niet... bij andere providers werkt zo een app na max een half uur , hier na bijna een week nog steeds niks!!!!!!!!!!!
Lijkt niet normaal... bij mij werkte de app onmiddellijk na installatie (eerst op 4G zetten)... Na een update moet je soms wel je account opnieuw toevoegen, zoals ik hierboven al vermeldde...
Probeer dat ook even
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet
BedanLijkt niet normaal... bij mij werkte de app onmiddellijk na installatie (eerst op 4G zetten)... Na een update moet je soms wel je account opnieuw toevoegen, zoals ik hierboven al vermeldde...
Probeer dat ook even


Werkt niet...
Anders dit hier een proberen > myproximus app werkt niet

Bedankt Martin , allemaal gedaan maar geen effect , ook op de site van Proximus kan ik mijn verbruik niet raadplegen , weeral eens gebeld en gaan het bekijken...
Kan inderdaad dat proximus een instelling moet doen vooral het werkt, mss een privébericht sturen om te vragen of ze dit nader kunnen bekijken > klik hier
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de verantwoordelijke nog eens een duw in de rug gegeven, dit moet snel opgelost geraken. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Linda,

kan je mij je gsm nr doorgeven via deze privé-link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Aw

Reageer