Vraag

MyProximus app

  • 29 March 2018
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Telkens als ik me probeer in te loggen op de MyProximus app krijg ik steeds de melding "sorry we konden u niet inloggen, probeer later opnieuw." En dit is al bijna een week.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

bij nazicht, zie ik dat u nog niet ingeschreven bent als de beheerder ( SPOC) van uw MyProximus account. Kan u mij uw emailadres doorgeven zodat ik u een link kan doormailen, om u in te schrijven als beheerder? Graag uw emailadres doorgeven , via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Aw
Het werkt nog steeds niet. Ik heb de laatste tijd alleen maar problemen met proximus. Er word gewoon niets aan gedaan.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

de email, om MyProximus beheerder te worden, werd verzonden naar u.

Zodra, wij uw aanvraag om beheerder te worden, goed hebben ontvangen, zullen wij verder het nodige doen om dit in orde te brengen voor uw MyProximus. Wij houden u nog op de hoogte als het in orde is.

Groeten, Aw

Reageer