Beantwoord

MyProximus

  • 7 September 2017
  • 15 reacties
  • 2065 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Ik kan niet inloggen bij 'my proximus' krijg steeds melding dat pagina niet beschikbaar is, dit is al sinds 29/08/2017.
Ik wil mijn premium club punten inruilen want die vervallen bijna, maar dat is onmogelijk als je niet op my proximus geraakt!
Kan iemand hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door AzizA 20 October 2017, 14:24

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je eens met een andere browser geprobeerd, dat kan soms wonderen doen.
en adblocker uitzetten indien in dienst
history/cookies wissen kan ook helpen
Maar het kan ook zijn dat je hulp van prox zal moeten krijgen....
Alle tips geprobeerd maar helaas niets werkt. Er staat wel een melding op proximus website dat ze vanavond en morgen aan 'my proximus' gaan werken, hopelijk werkt het maandag dan wel ...
ik vrees er voor dat prox ergens een instelling zal moeten doen zoals hier nog het geval geweest is bij anderen met gelijkaardige problemen.
ik ben nu ook al bezig sinds vorige woensdag om punten te kunnen inruilen maar heb een probleem met my proximus. al gebeld en bepaalde dingen gedaan maar het komt maar niet in orde. Het is een grote merde. het gaat van kwaad naar erger.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Rita, kan ik je via deze weg alvast helpen bij het omruilen van je punten? Welk geschenk had je graag gewenst? Groetjes Freya
Iknzou willen kijken wat mogelijk is om te ruilen met mijn punten. Ik kan de catalogus ook niet raadplegen. Kan die worden doorgestuurd?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Rita,

Wij kunnen geen catalogus doorsturen spijtig genoeg, via My Proximus kan je ze enkel raadplegen. Als je jouw klantengegevens even doorstuurt dan kan ik je via deze weg doorgeven in wat je ze kan inruilen je punten.

Groetjes,

Aziz
Ik heb ondertussen de keuze kunnen maken maar het is niet duidelijk hoeveel punten ik nodig heb. Ik zou de Huawei Y6 2017 Black willen in ruil voor de punten. Ik heb in totaal 7983 punten. Is dit mogelijk?
Beste, 10 dagen geleden het laatste bericht gepost en nog geen reactie gekregen 😞 Mag ik vragen om toch iets van reactie te geven op dit bericht?
Reputatie 6
Badge +3
Beste, onze excuses voor de laattijdige reactie. Kan u mij eerst uw klanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw
klantennummer is 001991009.
Ok en rap in reageren op dit bericht zijn jullie dus ook weer niet. Dit duurt nu al zo lang dat ik het echt zat aan het worden ben, de ganse service trekt op de ...... De website werkt ook langs geen kanten, ik kan nog steeds geen inruiling doen van mijn punten, naar een verkooppunt gaan kan ik niet want daar kan ik de punten niet laten inruilen. Echt waar, je zou bijna gaan hopen dat jullie ergens ook een probleem hebben wat je wil opgelost zien en de oplossing lang op zich laat wachten.
Reputatie 7
Badge +1
In MyProximus app staat dat er binnenkort een Smart WiFi app beschikbaar komt. Op de PX site staat daar ook al info over. Weet iemand de status daarvan. Normaal heb ik recht op 3 spots. Maar wat nu blijkt moet ik voor alle 3 een apparte inlogcode maken nl. voor internet, mobiel en free anytime. Is dit de normale procedure of kan alles toch via 1 inlogcode.
Maar smart wifi bestond toch al van vroeger ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/wat-is-het-verschil-tussen-smart-wifi-en-wifi-hotspots.html

Reageer