Vraag

MyProximus


  • Apprentice
  • 1 reactie
Blijkbaar is het probleem met My Proximus nog steeds niet opgelost. Na contact met de helpdesk wordt er nog geen oplossing voorzien op korte termijn. Facturen bekijken en controleren is nog steeds niet mogelijk. Er wordt mij aangeraden om terug mijn facturen op papier aan te vragen tot na oplossing van het probleem. Back to basics?

10 reacties

Ook ik heb al sinds lange tijd problemen met My Proximus... kan geen saldo of facturen raadplegen of mijn punten zien!
Elke keer word je teruggestuurd naar de startpagina...vervelend daar ik blijkbaar elke maand iets meer betaal en zo de reden niet kan achterhalen!
Pas 3 dagen klant en kan ook niets in My Proximus veranderen ofzo...
Dacht dat dit normaal was en dat alles nog moest door gegeven worden.
Maar blijkbaar niet.
Ook geen uitleg gehad van technieker of eender...
Krijg het gevoel dat ik alles zelf moet uitzoeken.
S
Mij is de raad gegeven om facturen opnieuw per post te laten toekomen zolang probleem bestaat.
Ik heb betalingswijze omgezet naar Zoomit en dan kan je ook de factuur consulteren.
Grtn E
Reputatie 5
Badge +2
Dag Erbo,

Indien je dit wenst kan je een privébericht sturen met je klantennummer, login en wachtwoord voor verder nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 5
Badge +2
Dag aderoey,

Indien je dit wenst kan je een privébericht sturen met je klantennummer, login en wachtwoord voor verder nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Idem aderoey,

Na wel tientallen malen te vragen of dit opgelost kan worden, zowel online als telefonisch. Ga ik binnenkort overstappen naar een concurrent. Dit kan gewoon zo niet, dit zijn maffiapraktijken!
Reputatie 4
Badge +1
MyProximus app voor gebruik werkt al een tijdje niet meer op mijn smartphone. Alles al gedaan. Moet mijn verbruik nakijken op mijn laptop. Hebben hier meer mensen last mee en zo ja hoe is dit opgelost. Dit is vrij ongemakkelijk.
Tja, ik stel mij toch de vraag of er wel gewerkt wordt bij Proximus. Het regent hier klachten en de klant moet maar geduld hebben. ( uw dossier is in behandeling bij de bevoegde diensten ) en daar moet je het mee doen.
Reputatie 4
Badge +2
met alles al gedaan : bedoel je app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Reputatie 5
Badge +2
Dag u4ia31,

Zoals Antonella al heeft doorgeven heeft is dossier 29624510 momenteel met een escalatieprocedure in behandeling.

Ticket IM8332990 is opgemaakt zodat onze IT-dienst kan uitzoeken waar het precies fout loopt en dit kan rechtzetten.

De dossierbeheerder zal je zo snel mogelijk verder informeren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer