Vraag

MyProx app

  • 21 August 2017
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

mijn app (myproximus) op mijn gsm voor verbruik ed werkt al sedert een jaar niet ( na verhuis aanvraag proximusTV wat dan na 3 maanden wachttijd niet mogelijk bleek wegens nieuwbouw), ik word steeds van de winkel naar de website gestuurd en omgekeerd. Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb geen overzicht van verbruik ed en mijn facturen blijven oplopen. Ik kan geen factuur bekijken door 'technische fout' of doordat ik er zogezegd geen recht op heb. Heb nu zelfs een factuur van 130euro met mijn smart15 abonnement. wie kan me helpen met mijn app en ook die favoriete app die men gratis in je pakket kan gebruiken?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Probeer ns de helpdesk 0800 22 800
@cansucelep

er zijn er al veel die daar last mee gehad hebben stuur anders eens uw vraag met je gegevens

* via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Of als je een twitter account hebt, eventueel via twitter waar ook vlug gereageerd wordt
* via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
ander alternatief:
* via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
* via de chat op onze supportpagina's:
    https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
   

Reageer